|

بررسی نوع شوینده لباس مناسب برای پوست حساس و آلرژیک:

نوزادان، کودکان نوپا و برخی از بزرگسالان پوستی دارند که نسبت به آنچه که لمس می‌،کند حساس است؛ بنابراین باید توجه ویژه‌ای به لباس‌ها و موادی که پوست را لمس می‌کنند، داشت تا مشکل پوستی ایجاد شوند. علاوه بر خود لباس‌ها، مواد شوینده‌ای که به وسیله‌ آن‌ها کثیفی‌ها را از بین می‌بریم هم حائز اهمیت هستند.

بررسی نوع شوینده لباس مناسب برای پوست حساس و آلرژیک:
کد مطلب : 37852

 

 

اگر پوست حساسی دارید، پیدا کردن مایع لباسشویی مناسب برای پوستتان اهمیت زیادی دارد. بسیاری از مردم در طول روز احساس ناراحتی و خارش دارند و برخی حتی نمی‌دانند که این خارش به خاطر مواد شوینده لباس آنهاست. همه ما در طول روز کارهای مهمی برای انجام دادن داریم و خارش می‌تواند بخش زیادی از این کارها را مختل کند، در نتیجه برای شستن لباس‌ها باید تحقیقات کاملی انجام داده و شوینده‌ای انتخاب کنید که باعث ایجاد مشکل بر روی پوست‌تان نشود.

افرادی که پوست حساسی دارند باید مراقب چیزهایی باشند که در ماشین لباسشویی می‌گذارند، زیرا محصولات یا شوینده‌های بسیار معطر با SLS (سولفات سدیم) می‌توانند باعث واکنش‌های آلرژیک و تشدید بیماری‌های پوستی شوند. خوشبختانه، برخی برندها شوینده‌هایی عالی برای پوست‌های حساس تولید کرده‌اند که فاقد این مواد حساسیت زا هستند. این پودرهای لباسشویی که تا حد امکان طبیعی بوده و برای کودکان کوچک هم اهمیت زیادی دارند زیرا پوست آن‌ها اغلب به مواد شیمیایی واکنش نشان می‌دهد. هنگام خرید باید دقت کرد که محصولات دارای مهر و موم تایید کننده سازگاری پوست و برچسب "پوست حساس" باشد. این شوینده‌ها فاقد هر گونه موادی هستند که باعث تحریک پوستی می‌شود.

آنزیم‌ها، سورفکتانت‌ها، عطرها یا سفیدکننده‌ها از جمله موادی هستند که می‌توانند باعث خارش یا بروز علائم مشکلات پوستی شوند. در شوینده‌های مخصوص پوست حساس، این مواد وجود ندارند. به طور کلی هر چه مواد مصنوعی کمتری در یک شوینده وجود داشته باشد، خطر ابتلا به واکنش آلرژیک کمتر می‌شود.

25

دمای مناسب برای شستن لباس را انتخاب کنید

معمولاً لباس‌ها باید در حداقل دمای 40 درجه سانتیگراد و ملحفه‌ها در دمای 60 تا 95 درجه سانتی‌گراد شسته شوند تا عوامل بیماری زا از بین بروند. در غیر این صورت لباس‌های شسته شده شما می‌توانند به سرعت تبدیل به یک انتقال دهنده ویروسی شوند. فراموش نکنید که باید حداقل یک بار در ماه، لباس‌ها را در دمای 60 درجه سانتی‌گراد بشویید تا دستگاه عاری از میکروب باشد.

پیش از شست و شو با ماشین لباسشویی، لکه‌های سخت لباس‌ها را پاک کنید:

برای از بین بردن لکه‌های سخت لباس، از وسایل طبیعی استفاده کرده و پاک‌کننده‌های شیمیایی را کنار بگذارید. به عنوان مثال آب لیمو در برابر لکه‌های سخت می‌تواند مفید باشد. برای پاک کردن هر لکه می‌توان از یک ماده طبیعی استفاده کرد، در نتیجه تا حد امکان ابتدا آن لکه را کمتر کرده و سپس لباس را داخل ماشین لباسشویی قرار دهید.

26

خرید شوینده لباس مناسب برای پوست حساس

استفاده از مواد شوینده نامناسب می‌تواند نه تنها در کودکان کوچک، بلکه در بزرگسالان نیز آسیب‌های قابل‌توجهی ایجاد کند. اگر پوست حساسی داشته و به دنبال خرید شوینده‌ای هستید که برای پوست‌های حساس کاربردی باشد، می‌توانید شوینده لباس مخصوص پوست حساس آسیمن را امتحان کنید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، کارشناسان ما در پاک با ما  پاسخ گوی سوالات شما خواهند بود تا پیش از خرید به خوبی با محصول آشنا شوید.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین