|

افزایش 9 هزار واحدی شاخص بورس

بازار سرمایه با توجه به رشد قیمت جهانی نفت و با پیشتازی گروه پالایشی توانست صعودی ۹ هزار واحدی را رقم بزند.

افزایش 9 هزار واحدی شاخص بورس
کد مطلب : 39814

بازار سهام آخرین دومین روز کاری هفته را متاثر از افزایش قیمت های جهانی، خصوصا قیمت نفت با پیشتازی این گروه آغاز کرد و رفته رفته فضای بازار به طور کلی مثبت شد. 

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی 9 هزار واحدی به 2 میلیون و 135 هزار واحد رسید، همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با با رشدی 5 هزار واحدی در ارتفاع 723 هزار واحد باقی ماند.

گفتنی است سه نماد «شپنا»، «شبندر» و «فارس» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «شگویا»، «شاوان» و «فرابورس» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «تکاردان»، «شپنا» و «سصفها» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «دی»، «بمولد» و «کرمان» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 25 شهریور ماه 1402، مبلغ 5 هزار میلیارد میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 120 میلیارد تومان از بازار سهام تزریق کردند.

در بازار امروز 284 نماد در محدوده مثبت و 145 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 212 نماد در محدوده مثبت و 98 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین