|

تست هوش | تست هوش و معما

تست هوش | چند اشتباه تو آشپرخانه دختر حواس پرت می بینی!؟

با محدودیت زمان، شما مجبورید بشتر دقت و تمرکز کنید و این مسئله نقش جدی در افزایش عملکرد ذهن شما دارد و شما را بیشتر را آماده می کند. بسیاری از کارآگاهان موفق کسانی هستند که می توانند در یک نگاه جزئیات موجود در یک مکان را شناسایی کنند.

تست هوش | چند اشتباه تو آشپرخانه دختر حواس پرت می بینی!؟
کد مطلب : 40476

با محدودیت زمان، شما مجبورید بشتر دقت و تمرکز کنید و این مسئله نقش جدی در افزایش عملکرد ذهن شما دارد و شما را  بیشتر را آماده می کند. بسیاری از کارآگاهان موفق کسانی هستند که می توانند در یک نگاه جزئیات موجود در یک مکان را شناسایی کنند. این افراد توانستند مهارت های شناختی خود را به سطح مطلوب برسانند. شما نیز با انجام منطم بازی های فکری وبالا بردن عملکرد مغز می توانید، حالت نکته سنجی و جزئی نگری خود را افزایش دهید.

در تصویر زیر شما با فضایی از یک آشپزخانه و تصویر ماریا روبرو هستید. او غرق در افکار خود است، لذا ممکن است شخص او اشتباهاتی را مرتکب شده باشد. اما از طرف دیگر به صورت پیش فرض نیز برخی اشتباهات درون این تصویر وجود داشته است. شما باید در کمتر از 5 ثانیه تمام این اشتباهات را شناسایی کنید.

اگر آماده هستید، با تمرکز ودقت تمام به تصویر آزمون شناسایی اشتباه آشپزخانه دخترک نگاه کنید.

پاسخ آزمون شناسایی اشتباه آشپزخانه دخترک

باید بدانید که آزمون شناسایی اشتباه آشپزخانه دخترک که در حال حل آن هستید نیاز به تمرکز زیادی دارد، به همین دلیل باید از هر نوع حواس پرتی دوری کنید. اگر تاکنون اشتباهات را پیدا نکردید، باید به شما بگوئیم که شما باید به دنبال 3 اشتباه فاحش در تصویر باشید. بار دیگر تصویر را بررسی کنید.

.

.

.

.

.

.

.

 

اشتباهات موجود در تصویر آزمون شناسایی اشتباه آشپزخانه دخترک علامتگذاری شده است. اشتباهی که بسیار جدی است و شاید کمتر کسی به آن اشاره کردن داشتن لولا برای یخچال است. برخی دیگر نبودن گوجه درون بشقاب، باز بودن درب یخچال را هم جزو اشتباهات تصویر علامتگذاری کرده اند. اما واقعیت اینجاست که اشتباهات فاحش تصویر همان لولای یخچال و نیز قرار گرفته اره درون یخچال و کفش بر روی میز است.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین