|

وام فوری | وام فوری بدون ضامن

وام فوری 30 میلیونی با تحویل یکروزه | وام فوری با ثبت نام و تحویل آنلاین

بانک تمام دیجیتال ویپاد بدون نیاز به ارائه ضامن یا وثیقه وام 30 میلیون تومانی به مشتریان خود اعطا می‌کند.

وام فوری 30 میلیونی با تحویل یکروزه | وام فوری با ثبت نام و تحویل آنلاین
کد مطلب : 40480

موقعیتی را تصور کنید که احتیاج به پول نقد دارید و یا برای خرید خانه یا ماشین دل‌خواهتان باید نقدینگی خود را افزایش دهید اولین چیزی که به ذهنتان می‌رسد چیست؟! مطمئنن گرفتن وام فوری از بانک است. وام فوری به وامی گفته می‌شود که بانک‌ها در شرایط خاص و در کوتاه‌ترین زمان (۲ تا ۴ روز کاری) به مشتریان خود پرداخت می‌کنند.مهم‌ترین آنها وام فوری بانک ملت و وام فوری بانک ملی است.

بانک تمام دیجیتال ویپاد بدون نیاز به ارائه ضامن یا وثیقه وام 30 میلیون تومانی به مشتریان خود اعطا می‌کند.

شیوه ثبت نام و دریافت وام 30 میلیون تومانی کاملا آنلاین بوده و نیازی به حضور در شعب بانک وجود ندارد. علاوه بر این امکان ثبت‌نام در هر ساعتی از شبانه روز برای کاربران فراهم شده است. تا به امروز ویپاد بیش از 5 هزار میلیارد تومان تسهیلات را با چنین شرایط به مشتریان اعطا کرده است.

ارائه خدمات دیجیتال بانک پاسارگاد در ویپاد

بانک پاسارگاد با توجه به نیاز روزافزون مشتریان به دریافت خدمات اینترنتی و آنلاین، بانک تمام دیجیتال ویپاد را معرفی کرده است. با ویپاد می‌توان به صورت آنلاین در بانک پاسارگاد حساب باز کرد. علاوه بر این تمام خدمات بانک پاسارگاد به صورت غیرحضوری در ویپاد ارائه می‌شود.

کاربران می‌توانند اپلیکیشن این بانک تمام دیجیتال را از کافه بازار، سیب اپ یا سایت ویپاد دریافت کنند. علاوه بر این با ارسال عدد یک به سرشماره 30009014 نیز لینک دریافت اپلیکیشن برای کاربران فرستاده می‌شود.

ثبت درخواست وام‌های دانشجویی نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از امروز اول آبان ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ۲۰ آذر ماه ادامه خواهد داشت.

به نقل از  مهر، ثبت نام وام های دانشجویی برای نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ از امروز 1 آبان ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ آذر ۱۴۰۲ آغاز شد.

دانشجویان متقاضی واجد شرایط دریافت وام‌های تحصیلی، ضروری، ودیعه مسکن و شهریه می توانند نسبت به ثبت تقاضای وام در سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به آدرس https://refah.swf.ir از امروز دوشنبه ۱ آبان‌ماه ۱۴۰۲ اقدام کنند.

براساس آخرین مصوبات صندوق رفاه دانشجویان:

اولویت پرداخت وام با دانشجویان بی‌بضاعت و کم‌بضاعت است.

دانشجویانی که تحت پوشش بنیاد شهید و ایثارگران هستند، مجاز به درخواست وام شهریه نیستند (درخواست سایر وام ها بلامانع است).

سنوات مجاز جهت درخواست وام برای دانشجویان کارشناسی ارشد ناپیوسته ۴ نیمسال تحصیلی و برای دانشجویان کارشناسی پیوسته و دکتری تخصصی ناپیوسته ۸ نیمسال تحصیلی است.

دانشجویانی که در نیمسال تحصیلی جاری برای نخستین بار تقاضای دریافت وام‌های صندوق را دارند، فقط با ثبت اطلاعات سند تعهد جدید (دارای شماره شناسه و رمز تصدیق) امکان دریافت وام را خواهند داشت.

سقف مبلغ ضمانت وام‌های دانشجویی، برای کارمندان قراردادی به ۶۰ و برای کارمندان پیمانی یا رسمی به ۱۲۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

ارائه گواهی کسر از حقوق صرفاً برای دانشجویانی که بالاتر از ۱۲۰ میلیون تومان وام دریافت می‌کنند، الزامی است.

ثبت شماره حساب بانک طرف تعهد صندوق رفاه دانشجویان و شماره شبا آن توسط کلیه دانشجویان متقاضی وام در سامانه یکپارچه الزامی است.

مبلغ وام تحصیلی دانشجویان متاهل دراین نیم‌سال حداکثر دو برابر مبلغ وام دانشجویان مجرد است، در صورتی که زوجین دانشجو و واجد شرایط باشند، به هر دو نفر وام تحصیلی متاهلی تعلق می گیرد.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین