|

بهرام رادان | بیوگرافی بهرام رادان

بهرام رادان مهاجرت کرد ؟ | عکس بهرام رادان با تیپ خارجی همه را مات کرد

بهرام رادان شخصیتی کم حاشیه داره و از اونجایی که به شدت خوش استایل و خوش خوش چهره، هر موقع عکسی از خودش به اشتراک بذاره مورد توجه کاربران قرار گرفته.

بهرام رادان مهاجرت کرد ؟ | عکس بهرام رادان با تیپ خارجی همه را مات کرد
کد مطلب : 40519

بهرام رادان شخصیتی کم حاشیه داره و از اونجایی که به شدت خوش استایل و خوش خوش چهره، هر موقع عکسی از خودش به اشتراک بذاره مورد توجه کاربران قرار گرفته.

بهرام رادان

در نهایت بهرام رادان روز ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ خبر ازدواج خود با همسرش مینا مختاری فشن بلاگر و از طراحان لباس شناخته شده در فضای مجازی را رسانه ای کرد،بعدا مشخص شد آقای بازیگر از سه سال قبل با این خانم در رابطه عاشقانه ای بود و در نهایت تصمیم به علنی کردن رابطه خود گرفتند

مراسم عروسی بهرام رادان و مینا مختاری در تیر ماه ۱۴۰۲ در کشور گرجستان با حضور هنرمندان نامی ایران در یک مراسم لاکچری و با خطبه ایرانی برگزار شد که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

بیوگرافی بهرام رادان

بهرام رادان متولد ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸ در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد

مینا مختاری

بهرام رادان

مینا مختاری یکی از بلاگر های ایرانی است که از طریق نامزد بودن با بهرام رادان به شهرت دو چندانی رسیده است. او در اینستاگرام فعالیت بسیاری می کند و افراد زیادی را جذب خود کرده است. وی حدود ۲۰۰ پست دارد و ۵۰۰ هزار فالوور را از آن خود کرده است. مینا مختاری در شهر تهران به دنیا آمده و اکنون در تهران زندگی می کند. در هیچ رسانه ای سن این فشن دیزاینر منتشر نشده است؛ اما این طور که پیداست سن او کمتر از ۲۵ نیست و به نظر می آید بین ۲۵ تا ۳۲ سال دارد. مینا مختاری رنگ پوستش برنزه است و چهره بامزه و جذابی دارد که افراد را به خود جذب می کند. این شخصیت عکس های بسیار زیبایی در فضا های مجازی و بیشتر اینستاگرامش منتشر کرده است. او بسیار وطن دوست است و این از یکی از پست هایی که او در صفحه اش گذاشته مشخص است. او خیلی انرژی مثبت دارد و همیشه سعی می کند شاد زندگی کند.

یوتیوب مینا مختاری همسر بهرام رادان

مینا مختاری در شبکه های اجتماعی بسیاری فعالیت می کند که مهمترین آن اینستاگرام است و اکثر پست هایش را در این فضا قرار می دهد؛ اما در سرویس هایی همانند یوتیوب هم به فعالیت می پردازد. وی عکس هایش را در یوتیوب می گذارد که به تبلیغ برندهای لباس و دیگر چیزها پرداخته است. او سعی می کند در سرویس یوتیوب فعالیت بسیاری داشته باشد چون این فضا برای افرادی که فعالیت بسیاری داشته باشند، مبلغی به دلار واریز می کند. یوتیوب به این علت مبلغی را برای افراد به ازای لایک و بازدید از پست هایشان را واریز می کند که بتواند از این طریق کاربران بسیاری را به این شبکه دعوت کند.

درآمد مینا مختاری چقدر است؟

مینا مختاری خیلی زرنگ است و چند سال پیش یک صفحه در اینستا ایجاد کرد و با عکس هایی که قرار داد فالوور بسیاری را جمع کرد. وی با تعداد ۵۰۰ هزار فالوور در اینستا تبلیغ می کند و از این تبلیغ ها درآمد خوبی دارد. می توان گفت او برای هر تبلیغ هزینه ای حدود ۷ میلیون تومان دریافت می کند که اگر روزی یک تبلیغ داشته باشد در ماه حدود ۲۱۰ میلیون درآمد دارد. می توان گفت در حال حاضر افراد توانسته اند از طریق بلاگری درآمد خوبی کسب کنند و این شغل به عنوان یک شغل پر درآمد شناخته شد.

بهرام رادان

مینا مختاری در ایران زندگی می کند؟

مینا مختاری متولد ایران است و در این کشور هم زندگی می کند اما بسیاری از مردم فکر کردند که او از ایران مهاجرت کرده و به ترکیه رفته است در صورتی که این طور نیست. مینا عکس هایی که حجاب دارد را در پیجش می گذارد و تمام قوانین این کشور را رعایت می کند تا مشکلی برایش ایجاد نشود.چون مینا پست هایی را منتشر کرده بود که لوکیشن آن ها را برای خارج از کشور زده بود بسیاری از هواداران خیال کردند او به خارج از کشور رفته است. جالب است بدانید در بیشتر رسانه ها منتشر شد مینا مختاری مهاجرت کرد و به ترکیه رفت در صورتی که هیچکدام از این خبر ها حقیقت نداشته و دروغی بیش نبوده است.

دیدگاه تان را بنویسید