|

تست شخصیت شناسی / کدام تصویر را انتخاب می کنید؟

با انتخاب یک تصویر شخصیتتان را بهتر بشناسید.

 تست شخصیت شناسی / کدام تصویر را انتخاب می کنید؟
کد مطلب : 40774

با انجام یک تست شخصیت شناسی ساده در یابید که احساسات درونی و شخصیت شما چگونه است ؟ به تصویر زیر خوب نگاه کنید و هر کدام که حس بهتری در شما ایجاد کرد را انتخاب کنید.

تست شخصیت شناسی

تصویر 1

آرزوهای نامحدودی داردی که برای رسیدن به آن تلاش زیاد می کنید ، از دوران کودکی متوجه شدید که قوه  تخیل بالایی دارید که به رویاها و برنامه هایتان برای آینده دامن میز ند . تا زمانی که به هدف و آرزوهای خود نرسید دست بردار نیستید و تلاش می کنید .

تصویر 2

شما شخصیتی قوی دارید که به طرز غیرقابل باوری تحت تاثیر احساسات قرار می گیرد . معمولا هنگام تصمیم گیری ، آن چه که قلبتان می گوید را انتخاب می کنید . صداقت ، سخاوتمندی و مهربانی از بارزترین ویژگی های شماست .

تصویر 3

دوست دارید که ذهنتان را بیش از اندازه درگیر کنید و به خاطر هوش بالایی که دارید عادت به نوشتن مقالات علمی ، تحلیل آثار ادبی نویسندگان بزرگ و حتی حل مسائل منطقی برای افزایش تحریک مغزی دارید.

تصویر 4

فردی هستید که همه کار هایتان را ، به ویژه تصمیم گیری های مهم ، با آرامش انجام می دهید .کنجکاو هستید و برای شناخت اطرافیانتان تلاش می کنید .  عاشق بیرون رفتن و تفریح با دوستان خود هستید و از وقت گذراندن با شریک عاطفیتان در یک عصر رمانتیک نیز بسیار لذت می برید .از ورزش های هیجان انگیز به شدت لذت می برید.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین