|

فال روزانه

فال روزانه سه شنبه 21 آذر | نیت کنید و پیشگویی فردای خود را بخوانید

فال روزانه خود را براساس ماه تولدتان می توانید در ادامه مشاهده کنید.

فال روزانه سه شنبه 21 آذر | نیت کنید و پیشگویی فردای خود را بخوانید
کد مطلب : 41478

فال روزانه خود را براساس ماه تولدتان می توانید در ادامه مشاهده کنید.

 

فروردین ماهی عزیز... مشکلاتی در زمینه مالی برایتان پیش آمد که آرام آرام حل خواهند شد. تقریبا به یک احساس امنیت مالی خوبی رسیده‌اید که می‌توانید بدون دغدغه فکری به تحقق آرزوهایتان بپردازید. سعی کنید که با صداقت و مهربانی با دیگران برخورد کنید. هر آنگونه که شما با اطرافیانتان رفتار کنید در آینده بازخوردش را خواهید دید. شک و بدبینی را از وجودتان پاک کنید و بنیان رابطه‌تان را بر اساس اعتماد بنا نمایید.

 

اردیبهشت ماهی عزیز... همه چیز به نوع نگاه ما بازمی‌گردد، شاید اگر نگرشتان را تغییر دهید، متوجه شوید اوضاع خیلی هم بد نیست. کمتر سخت بگیرید تا زندگی نیز به شما سخت نگیرد. به خودتان و علاقمندی‌هایتان بیشتر بها دهید و اجازه ندهید نظرات دیگران بر روی شما تاثیر بگذارد. و مراقب باشید دیگران برایتان تصمیم گیری نکنند. هر کسی حق دارد آنگونه زندگی کند که خودش می‌پسندد.

 

خردادماهی عزیز... امروز کارهایتان به خوبی دارند پیش می روند و احساس می‌کنید که هیچ چیزی نخواهد توانست جلویتان را بگیرد. ولی این انرژی مثبت و سرزندگی اگر فکر کنید دیگران به احساستان احترام نمی گذارند خیلی زود به خشم و عصبانیت تبدیل خواهد شد. حرف زدن در مورد این موضوع باعث آرامش شما نخواهد شد و تنها اوضاع را بدتر خواهد کرد. به جای این که به زور در دیگران تغییر ایجاد کنید بهتر است نگرش خودتان را مورد بازبینی قرار دهید. امروز در زمینه روابط عاطفی برای شما روز خیلی خوبی خواهد بود و رابطه تان جان تازه‌ای به خود خواهد گرفت و وارد مرحله جدیدی خواهد شد. در روابط دوستی و خانوادگیتان نیز شاهد پیشرفت خواهید بود و نسبت به هم احساس نزدیکی بیشتری خواهید کرد.

 

تیرماهی عزیز... امروز شما به طرز عجیبی از داشتن خانواده تان و خواهران و برادرانی که در کنارتان هستید خوشحال و شکرگزار هستید. اگر می‌توانید همین امروز یک مهمانی یا دور همی ترتیب داده و همه این عزیزان خود را دور هم جمع کنید. در هیچ گروهی بهتر از گروه اعضای خانواده تان نمی‌توانید افرادی را پیدا کنید که در باورها و رفتارهایشان به شما شبیه هستند و به شما اجازه می‌دهند بی آن که نگران چیزی باشید مثل خود واقعیتان رفتار کنید. امروز ممکن است با تردیدهایی دست و پنجه نرم کنید که می‌توانند نقشی کاملا بازدارنده داشته باشند. یادتان باشد در چنین شرایطی به دنبال ساده ترین راه حل ها باشید.

 

مردادماهی عزیز... امروز اعتماد به نفس زیادی خواهید داشت. دیگران در شادی و آرامش شما نقشی ندارند اما تغییر حالت شما را درک می‌کنند. امروز تمام نگاه ها به سمت شما خواهد چرخید و ممکن است حتی غریبه هایی را به خود جذب کنید. فردی نزد شما خواهد آمد و از جذابیت تان با شما حرف خواهد زد. در گفتگو با دیگران همچنان اعتماد به نفس خود را حفظ کنید. شانس به در خانه شما روی آورده است، آن را از دست ندهید. از رابطه گذشته خود کینه به دل دارید. اگر می‌خواهید بیش از این اذیت نشوید، همه چیز را فراموش کنید. اگر دید منفی را از خود دور کنید، زندگی تان رو به بهبود خواهد رفت.

 

شهریورماهی عزیز... امروز تصمیمات مرتبط با سرمایه گذاری، پس انداز، یا دیگر مسائل مالی به توجه شما نیاز دارند. نگران نشوید و دست و پایتان را گم نکنید، زیرا از لحاظ ذهنی آمادگی لازم برای انجام چنین کارهایی را دارید. شم تجاریتان و تواناییتان برای تمرکز کردن روی کاری که در دست انجام دارید در اوج خود قرار دارد. حس ششم خودتان را دست کم نگیرید، این حس درونی می‌تواند شما را به خوبی مورد راهنمایی قرار دهد و در انجام کارهایتان به شما کمک کند. برای مجردها فرصت‌های زیادی برای شروع یک رابطه عاطفی وجود خواهد داشت، به چیزهایی که در یک رابطه برایتان اهمیت دارند خوب فکر کنید و با دقت تصمیم بگیرید. برای متأهل ها هم شبی رمانتیک در پیش است.

 

مهرماهی عزیز... امروز کافی است در انتخاب کلمه هایتان چند اشتباه کوچک داشته باشید تا یک دعوای ناخواسته به راه بیندازید. شما در دنیای رویاها و خیالپردازی دارید سیر می‌کنید ولی بهتر است زیاد هم در این عالم خودتان را گم نکنید و پایتان روی زمین باشد. توصیه می‌شود اسرار خود را با دیگران در میان نگذارید و احساساتتان را در ذهن خود بررسی کنید. به احساسات درونی خود اعتماد کنید تا ببینید چه زمانی باید آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید. با خوش شانسی و فرصت‌هایی که سر راهتان قرار می گیرند مبارزه نکنید. اگر بخواهید دری را به زور باز کنید آن در گشوده نخواهد شد. به آرامی در بزنید تا درهای روبرویتان خود به خود باز شوند.

 

آبان ماهی عزیز... امروز پشت لبخند زیبایتان دریایی از نگرانی نهفته است ولی تا بعد از ظهر امروز تردیدهایی که نسبت به خود دارید نیز از بین خواهند رفت. نیازی نیست که هیچ چیزی را تغییر دهید، هر چند که ممکن است احساس کنید اگر بلافاصله عکس العمل نشان ندهید به مشکل بر خواهید خورد. بهترین راه برای غلبه به تردیدهایتان این است که یادتان باشد جزئیات آنقدر که الان به نظرتان می‌رسند مهم نیستند. اگر در حال حاضر به خودتان سخت نگیرید هیچ دلیلی وجود ندارد که نگران این باشید که اگر کارها طبق پیش بینیتان انجام نشوند، در آینده چه مشکلاتی برایتان پیش خواهند آمد. شما مجبور نیستید همیشه نقش قهرمان را برای همه بازی کرده و فرشته نجات آنها باشید، گاهی باید فقط برای خودتان باشید و کاری را انجام دهید که خودتان دلتان می‌خواهد.

 

آذرماهی عزیز... امروز رفتار شما با همه گرم و دوستانه است و با اجتماع اطرافتان ارتباط خوبی برقرار کرده و از این طریق به مهمانی ها و مراسم هایی دعوت خواهید شد که در آنها به شما حسابی خوش خواهد گذشت و دوستان تازه‌ای پیدا خواهید کرد. امروز شاید احساس کنید که احساسات شما نادیده گرفته شده است، این موضوع بیشتر از رفتار دیگران به اوضاع درونی شما باز می‌گردد، پس کسی را سرزنش نکنید.

 

دی ماهی عزیز... درگیر ذهن تان هستید. ایده های زیادی به ذهن تان رسیده طوری که احساس می‌کنید در آنها غرق شده‌اید. نگذارید این افکار انرژی شما را بگیرند و نگران تان کنند زیرا هیچ کدام شان هنوز واقعیت ندارند. بهتر است چند قدم به عقب بردارید و شرایط خودتان را از دور و بار دیگر مرور کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا به افکارتان نظم بیشتری دهید. مشورت با خانواده یا یک دوست مورد اعتماد نیز می‌تواند از سنگینی که بر دوش تان است، بکاهد.

 

بهمن ماهی عزیز... دست از غرق شدن در خیالات و توهمات بردارید و کمی مسائل را با دید واقعی نگاه کنید. به نظر می‌رسد بخش مهمی از هدفی که دنبال می‌کنید را فراموش کرده‌اید. امروز روز خوبی است برای اینکه پیشرفت خود را بررسی کرده و به جزئیاتی که نیاز به توجه شما دارند رسیدگی کنید. روحیه ماجراجوی خود را حفظ کنید ولی منطقی بودن را نیز فراموش نکنید. حالا که حرف از ماجراجویی زده شد این را هم در نظر داشته باشید که اکنون بهترین فرصت ممکن برای این است که چند روزی را از دود و دم زندگی شهری فاصله گرفته و به دل طبیعت بکر سفر کنید و روح هیجان طلب خود را ارضا کنید. حواستان باشد همسفرهایتان را طوری انتخاب نکنید که به شما خوش نگذرد.

 

اسفند ماهی عزیز... شما فرد با اعتماد به نفسی هستید ولی مراقب باشید که این اعتماد به نفس بالا کار دستتان ندهد. از شنیدن توصیه‌ها و مشاوره‌های دیگران فرار نکنید. شما بی آن که اصلا به آنچه گفته می‌شود گوش داده باشید آن را به عنوان حرف‌های بی اساس نادیده خواهید گرفت. از انتقادات دیگران عصبی نشده و از آن‌ها بهره بگیرید. شاید بتوان از دل همین انتقادات به نتایج بسیار خوبی دست یافت. امروز بسیار احساسی شده‌اید پس مواظب باشید که عجولانه تصمیم نگیرید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین