|

فال ابجد

فال ابجد فردا 21 آذر ماه | نیت کنید و با فال ابجد از آینده خود با خبر شوید

فال ابجد خود را در سایت ما بخوانید.

فال ابجد فردا 21 آذر ماه | نیت کنید و با فال ابجد از آینده خود با خبر شوید
کد مطلب : 41482

خبرنگار: علی طاهری

فال و طالع بینی یک پیشگویی از آینده و اتفاقات آن میباشد. فال انواع بسیاری دارد که ما در سایت خود سعی کرده ایم آن را بصورت روزانه و دقیق برای شما قرار دهیم . فال هایی که در فضای مجازی میخوانید خیلی دقیق نیستند و فال ها را برای سرگرمی بخوانید و تمام برنامه های آینده خود را با آنها تغییر ندهید.

 

فال ابجد امروز 21 آذر متولدین فروردین

 د ج د

نصیحت کننده‌های همیشگی شما! راههای پیچیده‌ای را به شما پیشنهاد می‌کنند که حتی از خود مشکل هم پیچیده تر است!! درنهایت شما باید هوشمندی و زیرکی خود را کنار بگذارید، از تجزیه و تحلیل کردن منطقی دست بردارید و به حرف دلتان گوش دهید. امروز سعی نکنید تصمیمات خود را با عقل و منطق توجیه کنید؛ فقط صدای درونتان هرچه بهتان گفت گوش دهید.

 

فال ابجد امروز 21 آذر متولدین اردیبهشت

ب آ ب

نیتت بر آورده می شود و به آرامش و سلامت و سعادت میرسی. اگر بیمار هستی بهبود پیدا میکنی. اگر قصد معامله و خرید و فروش داری از آن سود خواهی برد. اگر قصد سفر تجاری داری سودبخش خواهد بود خلاصه اینکه هر قصد و نیتی که داری به آن عمل کن چون طالعت سعد است و همه چیز بر وفق مراد تو خواهد بود.

 

فال ابجد امروز 21 آذر متولدین خرداد

ج د د

با این قصد و نیتی که در سر داری ممکن است سلامتت به خطر بیافتد. بهتر است آن را از سر بیرون کنی وگرنه صدمه سختی خواهی دید. کسی به تو طعنه میزند از او دوری کن. اگر در همه امور به خدا توکل کنی در کارت گشایش پیدا میشود و به مقصود میرسی.

 

فال ابجد امروز 21 آذر متولدین تیر

 آ ب ج

به زودی مقصودت بر آورده میشود و از غم رها میشوی باید شکر خدا را به جا آوری. افرادی هستند که در عین دوستی، غیبت تو را میکنند . از این افراد دوری کن. برای مقصود و نیتی که داری باید تلاش کنی تا به آن برسی. اگر کسی را رنجانده ای باید از او دلجویی کنی. نیات خیر داشته باش و در کارها مردانه پیش برو، به خداوند توکل کن تا به مرادت برسی.

 

فال ابجد امروز 21 آذر متولدین مرداد

ج آ د

تعبیر: شخصی می خواهد به شما صدمات بسیار زیادی وارد کند و برایتان مشکلات بزرگ به وجود بیاورد،، بهتر است؛ حواستان را جمع کنید و خودتان را از اطرافیانتان به دور نگه دارید تا مشکلی در شما ایجاد نشود بلکه خوشبختی در شما ایجاد شود. گمشده ای که مدت‌ها دنبالش می گشتید را پیدا خواهید کرد، مژدگانی بدهید. در گزینش دوست تازه واردی که این روزها به جمع آشنایان شما پیوسته بیشتر دقت کنید. از حرف نسنجیده نا رفیقان باکی نداشته باشید و حسادت رقیبان مایوستان نکند آن‌ها دقیقا دنبال همین هستند تلاش ستودنی شما در هر شرایطی که باشید پله‌ی موفقیت ‌تان است.

 

فال ابجد امروز 21 آذر متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما :

 د آ آ

آینده ی خوبی در پیش داری اگر همتت را به کار بگیری، با موفقیت فاصله ای نداری . افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا خداوند تو را در کارهایت یاری دهد به زودی گشایشی در کارها پیدا میشود. از چیزی نگرانی در دل داری، نگران نباش. اگر چیزی را از دست داده ای به صلاح تو بوده، خیری در آنست.

 

فال ابجد امروز 21 آذر متولدین مهر

حروف ابجد فال شما :

ب آ د

آنچه را که نیت و آرزو کرده ای به آن میرسی زیرا طالعت روشن است. از جانب بزرگان و اهل قلم نفع خوبی نصیبت میشود. از کار خود بهره مند میشوی و از دوستان باوفا شادمان خواهی شد. اگر قصد خرید خانه و یا ساخت بنا دارید به آن عمل کنید به صلاح و نفع شما خواهد بود.

 

فال ابجد امروز 21 آذر متولدین آبان

حروف ابجد فال شما :ج ب ب

شاید فکر می‌کنید تهیه کردن یک لیست بهتان کمک می‌کند که روی آنها تمرکز کنید، اما این کار برای شما مثل یک وظیفه اضطراب آور است! اگرچه برنامه ریزی کردن همیشه درست عمل می‌کند، اما الان بهتر است یکی یکی و به وقت خودش به کارهایتان برسید. اگر امروز پیشرفت زیادی نداشتید زیاد به خودتان سخت نگیرید؛ شما به زودی موفق خواهید شد.

 

فال ابجد امروز 21 آذر متولدین آذر

حروف ابجد فال شما : د د ج

تعبیر: قصد ونیت بدی در سر خود دارید. اگر بخواهید دست کار های ناصوابی بزنید در زندگی خود به دردسر های بزرگ مواجه خواهید شد و مشکلات فراوانی در خود به وجود خواهید آورد،، بهتر است؛ خودتان را به فساد آلوده نکنید که باعث می‌شود به دردسرهای فراوانی در آینده مواجه شوید و غم بزرگی در خود ایجاد کنید. حواستان به دوستانی که شما را حمایت می کنند باشد، این روزها چنین دوستانی نایابند. تکلیف تعلیقی که در کارتان افتاده همین روزها مشخص می شود. از خریدی که کرده‌اید نهایت سود را خواهید برد و این بسیار خوشحالتان می کند. یکی از نزدیکانتان را رنجانیده اید، شاید حق با شما باشد ولی زخم زبان زدن فقط کدورت ایجاد می کند.

 

فال ابجد امروز 21 آذر متولدین دی

حروف ابجد فال شما :ج ج آ

تعبیر: طالعت روشن است. بخت و اقبال روشنی در پیش رو دارید که سربلندی و موفقیت را در آینده برایتان به وجود می‌آورد و شما را به مقامات بالا می رساند،، به زودی شخصی به شما پیشنهاد ازدواجی را می‌دهد بهتر است؛ با تحقیقات لازم به این پیشنهاد پاسخ مثبت بدهید که برایتان موفقیت را در زندگی تان به وجود می آورد. شما نمی توانید جلوی حرف زدن دیگران را بگیرید اما جلوی شنیدن و توجه کردن خودتان را چرا. برای انجام کاری باید از شخصی اجازه ای دریافت کنید، با آن سرسری برخورد نکنید کار خودتان به تاخیر می افتد. در مورد مسئله ای به سراغ شما خواهند آمد تا نظرتان را بپرسند، راست بگویید تا وجدان و خیالتان راحت و آسوده باشد.

 

فال ابجد امروز 21 آذر متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما :د ب ب

تعبیر: طالعت نیک است. شادمانی و نشاط در زندگی نصیبتان خواهد شد و موفقیت و سربلندی را در آینده به دست می آورید،، بهتر است نگران اوضاع زندگی خود نباشید روزگار بر وفق مراد شماست و آرامش وآسایش را خیلی زود در آینده برایتان به وجود می آورد،، و شما را خیلی زود به هدف و خواسته های قلبی تان می رساند. در محیط کار یا خانواده مسئله ای پیش آمده که به شدت ناراحتتان کرده، پرخاش و بد اخلاقی در شان شما نیست اگر بخواهید می توانید به همین رویه ادامه دهید اما خودتان هم خوب می دانید که این کار هیچ فایده ای برایتان نخواهد داشت و حالتان را بهتر نمی کند. از شما درخواستی شده آن را بی جواب نگذارید، اگر سهل انگاری بکنید خودتان پشیمان خواهید شد.

 

فال ابجد امروز 21 آذر  متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما :  د آ آ

تعبیر: باید از رفتارهای نامناسب و همچنین پرخاشگری در برابر دوستان و خانواده خود پرهیز کنید. به زور وارد کاری نشوید که از پس آن برنمی‌آیید، چراکه ممکن است پا پس بکشید اما باید به خداوند توکل کنید و از افراد باتجربه کمک بطلبید. در نمازهایتان کاهلی نکنید تا خداوند سعادت بیشتری را نصیب تان کند. به طور جدی به آینده خود فکر کنید و به این منظور از قوه تخیل خود کمک بگیرید، امروز با خیالی راحت به انجام کاری که در نظر دارید بپردازید ممکن است آشفتگی شما بیشتر شود ولی برای سوق دادن فکر دیگران به سمتی دیگر لازم است لبخند به چهره بنشانید و حفظ ظاهر کنید. دوری گزیدن از مشکلات سودی به حالتان ندارد با آن‌ها مقابله کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین