|

پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی ازدواج کرد | عکس حلقه ازدواج پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی بازیگری که در سریال آقازاده درخشید با انتشار تصویری از حلقه اش ازدواجش را علنی کرد.

پردیس پورعابدینی ازدواج کرد | عکس حلقه ازدواج پردیس پورعابدینی
کد مطلب : 41609

خبرنگار: علی طاهری

پردیس پورعابدینی بازیگری که در سریال آقازاده درخشید با انتشار تصویری از حلقه اش ازدواجش را علنی کرد. پردیس پورعابدینی به تازگی در سریال گناه فرشته با شهاب حسینی همبازی شده است. پردیس پورعابدینی ازدواج کرده و متاهل است.

 

پردیس پورعابدینی

 

پردیس پورعابدینی و همسرش

عکس پردیس پورعابدینی و همسرش از مواردی است که در اینترنت جستجو شده است اما این بازیگر مجرد است و حتی اگر به اینستاگرام او سری بزنید عکس از این که نشان دهد وی متاهل می باشد، نیست. عکسی از پردیس پورعابدینی با حلقه ای که در انگشت داشت، کاربران را به این شک انداخت که این بازیگر متاهل شده ولی چون تا کنون این مسئله را رسما اعلام نکرده است و با احترام به حریم خصوصی وی، اظهار نظری در این باره نمیکنیم.

 

پردیس پورعابدینی

 

شروع فعالیت پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی چون هنرمندان دیگر از کودکی علاقمند به بازیگری بود و پس از گذراندن کلاس های بازیگری مسعود کیمیایی در چندین تئاتر بازی کرد، شروع فعالیت پردیس پورعابدینی در بازیگری با نمایش شاید برای شما هم اتفاق بیافتد در سال 1397 به کارگردانی مریم ‌برزگر است.

ماجرای بازیگر شدن پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی که در نمایش ظهر جمعه نسیم ادبی حضور داشت، مورد توجه بهرنگ علوی تماشاگر این تئاتر قرار گرفت و این کارگردان با مشورت با حامد عنقا از پردیس پورعابدینی برای تست گریم و بازی برای سریال آقازاده دعوت به عمل آورد. لازم به ذکر است که پورعابدینی پیش از بازی در نقش راضیه(مانلی) در سریال «آقازاده» در یک فیلم کوتاه هم ایفای نقش کرده بود.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین