|

آشا محرابی

آشا محرابی بازیگر سریال گناه فرشته کیست؟ | سیر تا پیاز زندگینامه آشا محرابی

آشا محرابی بازیگر سریال گناه فرشته متولد 31 مرداد 1352 است.

آشا محرابی بازیگر سریال گناه فرشته کیست؟ | سیر تا پیاز زندگینامه آشا محرابی
کد مطلب : 41688

خبرنگار: علی طاهری

آشا محرابی بازیگر سریال گناه فرشته متولد 31 مرداد 1352 است.آشا محرابی در شهر تهران به دنیا آمد، او فارغ التحصیل دوره کارشناسی در رشته مترجمی زبان انگلیسی و دوره کارشناسی ارشد در رشته روابط بین الملل است او فرزند اسماعیل محرابی بازیگر ایرانی است.

 

نام:آشا

نام خانوادگی:محرابی

تاریخ تولد: 31 مرداد 1352

محل تولد:تهران

وضعیت تاهل:متأهل

تحصیلات:فارغ التحصیل فیلمسازی از کانادا

آشا محرابی

شروع فعالیت هنری اشا محرابی

آشا محرابی در سال ۱۳۷۴ با قبول شدن در امتحان اداره کل نمایش وارد عرصه نمایش‌های رادیویی گذاشت؛ و در سال ۱۳۷۷ با بازی در نمایش دایره گچی قفقازی به کارگردانی حمید سمندریان وارد صحنهٔ تئاتر شد و در ادامه در کسوت بازیگر؛ نویسنده و کارگردان این مسیر را ادامه داد.

او با بازی در سریال همه چیز آنجاست در سال ۱۳۹۳ به اوج شهرت رسید. در این سریال در کنار بازیگرانی همچون امین زندگانی، الهام حمیدی، مهرانه مهین ترابی، حدیث میر امینی و سام درخشانی به ایفای نقش پرداخت.

 

دوره های بازیگری

آشا محرابی با علاقه ای که به هنر بازیگری داشت، همزمان با تحصیل در دانشگاه، در کلاس های بازیگری کانون هنری استاد سمندریان شرکت می کرد و سرانجام از این کانون فارغ التحصیل شد.

آشا محرابی


شروع از 12 سالگی

در سال 1364 هنگامی که تنها 12 سال داشت، در سریال «آئینه» در کنار پدرش بازی کرد و این نخستین تجربه او جلوی دوربین بود، اما به دلیل مخالف پدرش، در رشته های غیر هنری به ادامه تحصیل پرداخت.


آشا محرابی در تئاتر

پس از ورود به رادیو، کار در صحنهٔ تئاتر را در سال 1377 با بازی در نمایش دایره گچی قفقازی به کارگردانی استاد حمید سمندریان در تالار اصلی تئاتر شهر آغاز کرد. بعدها در کسوت بازیگر، نویسنده و کارگردان کار در این حیطه هنری را ادامه داد و در نمایش هایی مثل «خسیس»، «خانهٔ برنارد آلبا»، «سه خواهر»، «زیرگذر سقاخانه»، «اتوبان»، «من حرفی ندارم دنبالشو نگیر» و ... به ایفای هنر پرداخت.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین