|

قیمت دلار

قیمت دلار امروز جمعه 6 بهمن 1402 | قیمت دلار صعودی شد

قیمت دلار امروز جمعه 6 بهمن 1402 را در اینجا بخوانید.

قیمت دلار امروز جمعه 6 بهمن 1402 | قیمت دلار صعودی شد
کد مطلب : 42385

خبرنگار: علی طاهری

قیمت دلار در صرافی ملی در بازار روز قبل نسبت به ۲ روز پیش، با ۰ تومان بدون تغییر، ۴۲,۹۲۲ تومان نرخ گذاری شد.دلار در بازار متشکل در بازار روز قبل نسبت به ۲ روز پیش، با ۰ تومان بدون تغییر، ۴۲,۹۲۲ تومان نرخ گذاری شد.دلار در سامانه سنا در بازار ۲ روز پیش نسبت به ۳ روز پیش، با ۰ تومان بدون تغییر، ۴۲,۹۲۲ تومان نرخ گذاری شد.دلار کانادا در بازار ۲ روز پیش نسبت به ۳ روز پیش، با ۳۳۷ تومان افزایش، ۴۱,۰۳۲ تومان نرخ گذاری شد.

قیمت دلار در صرافی ملی

روز قبل دلار در صرافی ملی مانند ۲ روز پیش، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در صرافی ملی که ۲ روز پیش تا ۴۲,۹۲۲ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و دو ) تومان رسیده بود، امروز - جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۲۶ ژانویه ۲۰۲۴ - به ۴۲,۹۲۲ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و دو ) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار متشکل

روز قبل دلار در بازار متشکل مانند ۲ روز پیش، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در بازار متشکل که ۲ روز پیش تا ۴۲,۹۲۲ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و دو ) تومان رسیده بود، امروز - جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۲۶ ژانویه ۲۰۲۴ - به ۴۲,۹۲۲ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و دو ) تومان رسید.

قیمت دلار در سامانه سنا

۲ روز پیش دلار در سامانه سنا مانند ۳ روز پیش، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در سامانه سنا که ۳ روز پیش تا ۴۲,۹۲۲ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و دو ) تومان رسیده بود، امروز - جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۲۶ ژانویه ۲۰۲۴ - به ۴۲,۹۲۲ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و دو ) تومان رسید.

قیمت دلار کانادا

۲ روز پیش دلار کانادا مانند ۳ روز پیش رشد قیمت را تجربه کرد. دلار کانادا که ۳ روز پیش تا ۴۰,۶۹۵ (چهل هزار و ششصد و نود و پنج ) تومان رسیده بود، امروز - جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۲۶ ژانویه ۲۰۲۴ - با رشد ۰.۸۲ درصدی به ۴۱,۰۳۲ (چهل و یک هزار و سی و دو ) تومان رسید.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین