|

قیمت دلار امروز چهارشنبه 11 بهمن 1402 | قیمت دلار صعودی شد

قیمت دلار امروز چهارشنبه 11 بهمن 1402 را بخوانید.

قیمت دلار امروز چهارشنبه 11 بهمن 1402 | قیمت دلار صعودی شد
کد مطلب : 42538

قیمت دلار در صرافی ملی با بدون تغییر ۰ درصدی نسبت به روز قبل ، ۴۲,۹۲۱ تومان معامله شد.دلار در بازار متشکل در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۰ تومان بدون تغییر، ۴۲,۹۲۱ تومان نرخ گذاری شد.دلار در سامانه سنا در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۰ تومان بدون تغییر، ۴۲,۹۲۱ تومان نرخ گذاری شد.دلار کانادا در بازار روز قبل نسبت به ۲ روز پیش، با ۶۵۰ تومان افزایش، ۴۳,۹۵۰ تومان نرخ گذاری شد.

قیمت دلار در صرافی ملی

امروز دلار در صرافی ملی مانند روز قبل ، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در صرافی ملی که روز قبل تا ۴۲,۹۲۱ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و یک ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۳۱ ژانویه ۲۰۲۴ - به ۴۲,۹۲۱ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و یک ) تومان رسید.

 

قیمت دلار در بازار متشکل

امروز دلار در بازار متشکل مانند روز قبل ، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در بازار متشکل که روز قبل تا ۴۲,۹۲۱ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و یک ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۳۱ ژانویه ۲۰۲۴ - به ۴۲,۹۲۱ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و یک ) تومان رسید.

قیمت دلار در سامانه سنا

امروز دلار در سامانه سنا مانند روز قبل ، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در سامانه سنا که روز قبل تا ۴۲,۹۲۱ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و یک ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۳۱ ژانویه ۲۰۲۴ - به ۴۲,۹۲۱ (چهل و دو هزار و نهصد و بیست و یک ) تومان رسید.

قیمت دلار کانادا

روز قبل دلار کانادا مانند ۲ روز پیش رشد قیمت را تجربه کرد. دلار کانادا که ۲ روز پیش تا ۴۳,۳۰۰ (چهل و سه هزار و سیصد ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۳۱ ژانویه ۲۰۲۴ - با رشد ۱.۴۷ درصدی به ۴۳,۹۵۰ (چهل و سه هزار و نهصد و پنجاه ) تومان رسید.

منبع: اقتاد نیوز

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین