|

قیمت گوشت

قیمت گوشت قرمز امروز دوشنبه 16 بهمن 1402 | قیمت گوشت کباب شد

قیمت گوشت قرمز امروز 16 بهمن 1402 اعلام شد.

قیمت گوشت قرمز امروز دوشنبه 16 بهمن 1402 | قیمت گوشت کباب شد
کد مطلب : 42679

به اعتقاد رییس شورای تامین‌کنندگان دام، افزایش مجدد قیمت گوشت قرمز در بازار منطقی نیست و عده‌ای سودجو در بازار این محصول اخلال ایجاد می‌کنند.

خبرنگار: علی طاهری

قیمت گوشت گوسفندی در بازار روز برای تاریخ 16 بهمن 1402 اعلام شد که بر اساس آن هر بسته گوشت گردن گوسفندی ۱ کیلوگرم ۳۴۴ هزار تومان است.

قیمت گوشت قرمز امروز 16 بهمن 1402

قیمت گوشت قرمز امروز 16 بهمن 1402 اعلام شد.

قیمت گوشت

قیمت گوشت گوسفندی بسته بندی امروز

قیمت گوشت گوسفندی بسته بندی شده در بسته ۱گیلوگرم ۴۱۰ هزار تومان است برای خرید ران گوسفندی هم باید ۳۹۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت راسته گوسفندی

قیمت راسته گوسفندی هم امروز ۳۱۰ هزار تومان اعلام شده است.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی با اینکه مشکلی در تامین گوشت نداریم، گفت: بنابر برنامه ریزی صورت گرفته واردات گوشت قرمز به طور منظم در حال انجام است.

علیرضا پیمان پاک افزود: روزانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن گوشت گرم گوسفندی و گوساله در حال توزیع است تا از این طریق کمبود داخل کشور تامین شود.

پیمان پاک از کاهش قیمت گوشت داخلی خبر داد و گفت: نرخ گوشت تولید داخل طی هفته های اخیر به سبب توزیع گوشت وارداتی کاهش معناداری داشته است.

منصور پوریان، رییس شورای تامین‌کنندگان دام معتقد است که در حال حاضر قیمت منطقی هر کیلو گوشت گرم ۴۲۰ تا ۴۵۰ هزار تومان است.

براساس اظهارات او، واردات گوشت منجمد گوسفند و گوساله در حال انجام است که این موضوع تاثیر خود را در بحث قیمت در روزهای آتی در بازار می‌گذارد.

در این شرایط، پوریان پیش‌بینی کرده است که با حجم واردات گوشت و دام، به نرخ منطقی گوشت در بازار برسیم.

به اعتقاد او، افزایش مجدد قیمت گوشت قرمز در بازار منطقی نیست و عده‌ای سودجو در بازار این محصول اخلال ایجاد می‌کنند.

وی متذکر شده است: هر ساله دی‌ماه شاهد موج‌سازی‌های قیمتی توسط برخی افراد سودجو هستیم که این مهم پیش از این به وزارت جهادکشاورزی اعلام شده بود که در ماه‌های پایانی سال، موج‌سازی قیمتی افزایش می‌یابد تا با مدیریت بازار، این محصول کنترل شود.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین