|

قیمت طلا

قیمت طلا امروز چهارشنبه 9 اسفند 1402 | قیمت طلا صعودی شد

قیمت طلا امروز چهارشنبه 9 اسفند 1402 در بازار ارز اعلام شد.

قیمت طلا امروز چهارشنبه 9 اسفند 1402 | قیمت طلا صعودی شد
کد مطلب : 43141

خبرنگار علی طاهری

قیمت طلا هر گرم طلا ۱۸ عیار با کاهش ۰.۲ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲,۹۱۸,۸۰۰ تومان معامله شد.هر مثقال طلا 18 عیار با کاهش ۰.۲۲ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۲,۶۴۱,۰۰۰ تومان معامله شد.هر اونس طلا با بدون تغییر ۰ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲,۰۳۱ معامله شد.

سکه امامی در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۲۰۰۰۰۰ تومان افزایش، ۳۴,۲۰۰,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.نیم سکه در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۱۰۰۰۰۰ تومان افزایش، ۱۹,۱۰۰,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.ربع سکه با افزایش ۰.۸۲ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۲,۱۰۰,۰۰۰ تومان معامله شد.هر سکه گرمی در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۵۰۰۰۰ تومان افزایش، ۶,۲۰۰,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار

امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که هر گرم طلا ۱۸ عیار که روز قبل تا ۲,۹۲۴,۹۰۰ (دو میلیون و نهصد و بیست و چهار هزار و نهصد ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ مصادف با ۲۸ فوریه ۲۰۲۴ - با کاهش ۰.۲ درصدی به ۲,۹۱۸,۸۰۰ (دو میلیون و نهصد و هجده هزار و هشتصد ) تومان رسید.

قیمت مثقال طلا 18 عیار

امروز هر مثقال طلا 18 عیار برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که هر مثقال طلا 18 عیار که روز قبل تا ۱۲,۶۷۰,۰۰۰ (دوازده میلیون و ششصد و هفتاد هزار) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ مصادف با ۲۸ فوریه ۲۰۲۴ - با کاهش ۰.۲۲ درصدی به ۱۲,۶۴۱,۰۰۰ (دوازده میلیون و ششصد و چهل و یک هزار) تومان رسید.

قیمت اونس طلا

امروز هر اونس طلا مانند روز قبل ، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که هر اونس طلا که روز قبل تا ۲,۰۳۱ (دو هزار و سی و یک ) رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ مصادف با ۲۸ فوریه ۲۰۲۴ - به ۲,۰۳۱ (دو هزار و سی و یک ) رسید.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین