|

سکه

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه | حباب سکه ۲ برابر شد

باتوجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و ارز در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است، طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر حباب سکه نسبت به قبل از عید تقریبا ۲ برابر شده است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه | حباب سکه ۲ برابر شد
کد مطلب : 43631

خبرنگار: علی طاهری

باتوجه به افزایش قیمت اونس جهانی و تحولات خاورمیانه، قیمت طلا و سکه در بازار داخلی با افزایش محسوس همراه شده است، طبق اعلام فعالان بازار طلا و جواهر حباب سکه نسبت به قبل از عید تقریبا ۲ برابر شده است.

محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت قیمت ها در بازار طلا و سکه اظهار داشت: امروز قیمت جهانی طلا با افزایش همراه شد و به 2270 دلار رسید، با افزایش قیمت اونس و قیمت ارز در بازار داخلی که عمدتا ناشی از خبرهای سیاسی و تحولات خاورمیانه است، شاهد افزایش شدید تقاضا در بازار هستیم که مهمترین عامل رشد قیمت طلا و سکه در یکی دو روز اخیر به حساب می آید.

وی با بیان اینکه حباب سکه نسبت به قبل از عید تقریبا 2 برابر افزایش داشته است، گفت: حباب سکه قبل عید 5.5 میلیون تومان بود که امروز به 9.2 میلیون تومان رسیده است.

خریدهای هیجانی در بازار طلا و سکه

او با تأکید براینکه تقاضا به دلیل هیجانات بازار خیلی بالا رفته است، تصریح کرد: هیجان بازار باعث افزایش فاصله خرید و فروش می شود. سکه در بازار هست ولی فروشنده کمتر از خریدار است. 

این فعال بازار طلا و جواهر با تأکید براینکه با افزایش تقاضا حباب سکه در حال افزایش است، افزود: شاید در روزهای آینده بازهم بازار دستخوش نوسانات شود، ولی همه چیز به تحولات اونس و قیمت ارز بستگی دارد.

کشتی آرای ضمن اشاره به اینکه قیمت طلا حباب ندارد و واقعی است، گفت: هم اکنون قیمت هر گرم طلای 18 عیار در محدوده 3.5 میلیون تومان است. در معاملات امروز، تمام قطعات سکه به رکورد جدیدی رسیدند.در اخرین معاملات سکه طرح جدید رکورد زد و به 40 میلیون تومان رسید، سکه طرح جدید هم 43 میلیون و 400 هزار تومان شد.  قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 26 میلیون و 100 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 16 میلیون تومان و سکه یک‌گرمی7 میلیون و 900 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین