|

خربد و فروش امتیاز مسکن ملی آزاد شد .

جهت خرید و فروش مسکن ملی پرند و خصوصا خرید و فروش امتیاز مسکن ملی پرند حتما با من مشورت نمایید شما می توانید برای خرید مسکن ملی پرند یا فروش مسکن ملی پرند با شماره تلفن ۰۹۱۲۱۲۸۱۳۲۸ با من در اتباط باشید و از قیمت مسکن ملی در پرند اطلاع پیدا کنید. مسعود مرادی ۰۹۱۲۱۲۸۱۳۲۸

خربد و فروش امتیاز مسکن ملی آزاد شد .
کد مطلب : 36473

 

 

 

 

همان‌طور که میدانید خرید ملک و مسکن چه برای سرمایهگذاری و چه برای سکونت جز اولویت‌های خانواده محسوب می‌شود.

 

با توجه به بالا رفتن قیمت آپارتمان در پرند، افرادی که از بودجه کمتری برخوردار هستند شاید با خرید امتیاز مسکن ملی پرند که نوعی پیش‌فروش به شمار می‌رود شاید از خریدوفروش مسکن ملی راهی به خانه دار شدن شما وجود داشته باشد.

 

مسکن ملی شهر پرند به دلیل موقعیت ویژه‌ای که شهر جدید پرند جهت سکونت و جمعیت پذیری و به طورکلی ایجاد تقاضا برای خرید املاک در پرند ایجاد نموده از استقبال خوبی برخوردار است؛ چراکه پرند به شهر فرصت‌های طلایی معروف است. پروژه مسکن مهر که در این شهر ایجادشده است خود گواهی می‌دهد که مسکن ملی پرند هم فرصت فوق‌العاده است برای خانه دار شدن شما.

 

 

 

امتیاز مسکن ملی در شهر پرند

خرید و فروش مسکن ملی در شهر پرند چه برای سرمایه گذاری و چه برای سکونت بسیار مناسب است. حدود ۲۰.۰۰۰ واحد آپارتمان در طرح مسکن ملی پرند قرار است ساخته شود که همگی در حال ساخت می‌باشند و تا سال ۱۴۰۳ به مالکان تحویل خواهد شد.

 

ما در اینجا قصد داریم مثل همیشه راهنمای شما باشیم و بتوانیم جواب سؤالات شما در  زمینه خرید و فروش امتیاز مسکن ملی پرند را پاسخگو باشیم.

 

خریدوفروش مسکن ملی غیرقانونی است  ؟

خب اگر همین جند ماه پیش قصد فروش امتیاز مسکن ملی در پرند خود را داشتید و به املاک‌های سطح شهر پرند مراجعه می‌کردید متوجه ممنوع بودن خریدوفروش مسکن ملی در پرند می‌شدید.

ولی به تازگی اوضاع تغییر کرده و به با توجه به سخنرانی‌های جدیدی که وزیر راه و شهرسازی انجام داده است،

 

فروش امتیاز مسکن ملی پرند آزاد اعلام شده است.

 

 

توجه کنید که خریدوفروش این نوع ملک‌ها می‌بایست در شرایط خاصی انجام شود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

 

نحوه خریدوفروش مسکن ملی در شهر پرند

۱. اولین مورد برای خریدوفروش امتیاز مسکن ملی پرند یا کلا فروش مسکن ملی؛ انجام بیع یا همان مبایعهنامه است که توسط املاک پرند بهصورت کاملاً معتبر و قانونی انجام خواهد شد و بعد از تحریر به امضای ۲ طرف معامله خواهد رسید.

** هنگام عقد مبایعهنامه، می‌بایست به نکات مهمی توجه داشته باشید.

اولین اقدامی که قبل از امضای مبایعهنامه باید انجام دهید، چک کردن مدارک هویتی طرف مقابل است.

این مدارک شامل: شناسنامه، کارت ملی و مدرکی است که صاحبامتیاز بودن او را نسبت به مسکن ملی را ثابت می‌کند، می‌شود.

۲.برای خریدوفروش مسکن ملی پرند تضمین مالی است.

* برای تضمین و اینکه شخص صاحبامتیاز مسکن ملی پرند به تعهدات خود پایبند باشد،

از سبز بودن فرم جیم خود جای دیگر استفاده نکند و یا انصراف خود را با ارسال شماره ۱۱ انصراف خود از شرکت در طرح ملی مسکن پرند ثبت نکند!

(چون با انصراف مالک تمامی واریزی‌های انجامشده -۲۰٪ بهحساب ایشان عودت داده می‌شود. لذا برای خریدوفروش می‌کن ملی پرند حتماً باید ضمانت مناسب اخذ شود.

بهطورکلی سفته باعث می‌شود که فروشنده یعنی کسی که امتیاز مسکن ملی پرند به نامش است تا پایان امور اداری با خریدار همکاری لازم را داشته باشد.

۳.توجه داشته باشید که معامله فروش امتیاز مسکن ملی  پرند یا خرید امتیاز مسکن ملی پرند حتماً و حتماً باید زیر نظر افراد حرفه‌ای که در مسائل حقوقی آگهی دارند انجام شود چراکه کلاهبرداری درفروش امتیاز مسکن ملی پرند بهشدت زیاد است.

املاک پرند  از وکلای دادگستری و همچنین مدیر قراردادهای حرفه‌ای برخوردار است که شما می‌توانید از خدمات آن استفاده نمایید.

* کسی که سفته‌ها را امضا می‌نماید باید پشت سفته قید نماید که سفته‌ها برای چه منظور

ارائه می‌شود تا امکان سوءاستفاده خریدار وجود نداشته باشد.

۴.خریدوفروش مسکن ملی در شهر پرند فقط با اقرارنامه و وکالت محضری

* توجه نماید که خریدوفروش امتیاز مسکن ملی پرند حتماً باید در دفتر ثبتاسناد ثبت گردد؛ لذا شخص فروشنده امتیاز مسکن ملی پرند باید در دفتر ثبتاسنادیک اقرارنامه که در آن فروشنده بهصورت رسمی از کلیه حقوق امتیاز مسکن ملی را به شخص خریدار امتیاز مسکن ملی واگذار می‌نماید؛

همچنین فروشنده یک وکالت کاری بابت انجام کارهای قانونی و مراحل اداری به خریدار خواهد داد.

توجه فرمایید که کلیه مراحل نقل انتقال مسکن ملی توسط بنگاه املاک پرند در چند ساعت انجام خواهد شد و جای هیچگونه نگرانی از جانب شما نیست .

فروش امتیاز مسکن ملی

 

 

اقرارنامه و تعهدنامه برای خریدوفروش مسکن ملی در شهر پرند

فروش امتیاز مسکن ملی می‌بایست زیر نظر افرادی حقوق‌دان صورت گیرد. توجه کنید که اولین آورده متقاضیان مسکن ملی، ۴۰میلیون تومان بوده است. این در حالی است که متقاضیان می‌بایست حدود ۴۰۰ تا ۳۵۰میلیون تومان دیگر نیز پرداخت نمایند. با احتساب تسهیلاتی که به متقاضیان تعلق گرفته است، قیمت فروش امتیاز مسکن ملی بین ۷۰۰ تا ۸۰۰میلیون تومان خواهد بود. چنانچه متقاضیان مسکن ملی، آورده‌های خود را در وقت معین واریز نمایند، روند ساخت این خانه‌ها سریع‌تر انجام خواهد شد.

استعلام آنلاین واریزی‌های  امتیاز مسکن ملی پرند در سامانه مسکن ملی ، با به‌کارگیری افرادی متخصص، توجهی ویژه به قانونی انجام شدن معامله خواهد کرد. با برقراری تماس با کارشناسان ما، می‌توانید از تمامی شرایط مربوط به قیمت فروش امتیاز مسکن ملی  و خریدوفروش مسکن ملی آگاه شوید.

خریدوفروش مسکن ملی در شهر پرند

 

 

مزایای انجام معامله  با ما در املاک پرند

 

8

 

بنگاه معاملاتی املاک پرند (املاک مسعود پرند) بهترین مراکز برای انجام معاملات مربوط به خریدوفروش مسکن ملی در پرند است. چراکه افرادی که در این بنگاه مشغول به فعالیت هستند، دارای تجربه بالایی در امر خرید وفروش مسکن ملی  پرند می‌باشند. این افراد اطلاعات دقیقی در مورد مسکن ملی پرند داشته و می‌توانند اطلاعات حیاتی راجع به این نوع املاک با شما به اشتراک بگذارند که معاملات بردبرد را تجربه نمایید.

 

و درنهایت به این نکته توجه نمایید که خریدوفروش مسکن ملی در املاک پرند، بهصورت کاملاً قانونی انجام خواهد شد.

 

سخن آخر

با توجه به اینکه شهر پرند دارای امکانات رفاهی و درمانی مناسبی است. به این صورت که این شهر به چندین درمانگاه،  بیمارستان، آمفی‌تئاتر و مرکز خرید مجهز است؛ شهر فرصت‌های طلایی می‌تواند سرمایه شمارا چندین برابر رشد دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید و فروش مسکن ملی در پرند و همچنین ارتباط با کارشناسان، از طریق شماره تلفن‌های درج شده در وب‌سایت و اپلیکیشن با ما در ارتباط باشید

۰۹۱۲۱۲۸۱۳۲۸

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین