|

برای خرید مانتو اداری، زمستانی، بهاره، مجلسی، انواع مدل پالتو، اسپرت و مزونی یک فروشگاه خوب باید بروید. بتوانید محدوده مناسب قیمت مانتو را بررسی کنید و خرید مانتو را براساس سلیقه و بودجه خود انجام دهید.

 برای خرید مانتو اداری، زمستانی، بهاره، مجلسی، انواع مدل پالتو، اسپرت و مزونی یک فروشگاه خوب باید بروید. بتوانید محدوده مناسب قیمت مانتو را بررسی کنید و خرید مانتو را براساس سلیقه و بودجه خود انجام دهید.
کد مطلب : 36913

 

همه چیز درباره­ی مانتو

همیشه وقتی بخواهید، برای خرید مانتو به راسته مانتوفروشان شهرتان سر بزنید؛ حتما دوست دارید جدیدترین مدل‌های روز را ابتدا ببینید؛ سپس انتخاب نهایی خود را انجام دهید. با این حال آن‌قدر مدل‌ها متنوع هستند و مانتوفروشی فراوان که اگر بخواهید همه را بگردید؛ دایره انتخاب‍تان خیلی وسیع می‌شود؛ زمان کافی برای این تصمیم‌گیری نخواهید داشت.

حال تصور کنید یک فروشگاه بزرگ باشد که بهترین و خاص‌ترین مدل‌های مانتوی مزونی، اداری، اسپرت و مجلسی را داشته باشد؛ بنا به فصل مانتو بهاره یا پاییزه در اختیار خریداران قرار دهد؛ در چنین فروشگاهی انتخاب خیلی راحت‌تر خواهد بود. در ادامه با ما باشید تا درباره چنین خریدی بیشتر توضیح دهیم.

 

خرید مانتو برای انواع سلیقه‌ها

اگر می‌خواهید خرید مانتو را انجام دهید؛ باید ببینید برای چه کاربردی می‌خواهید این مانتو را بپوشید. هر مدلی که روی تن مانکن‌ها یا رگال مانتوفروشی‌ها می‌بینید؛ ممکن است به درد فضایی که به طور روزمره در آن رفت‌و‌آمد می‌کنید؛ مناسب نیست. 

باید بدانید این مانتو را برای محل کارتان می‌خواهید؟ یا دانشگاه؟ می‌خواهید در یک دورهمی زنانه بپوشید یا مانتو مجلسی می‌خواهید که در مهمانی شب بپوشید؟ از طرفی شاید در منطقه‌ای گرمسیر زندگی کنید و خرید یک مانتو بهاره برای تمام فصول سال مناسب باشد؛ در عوض اگر ساکن نواحی معتدل و سردسیر کشورهستید؛ باید مانتو زمستانی یا پالتو بخرید.

از طرفی، برای خرید هریک از این انواع مانتو، باید به جنس پارچه یا مدلش هم توجه کنید. سپس بعد از مشخص شدن این موارد به رنگ پارچه و سایر یراق‌آلات و تزئینات طراحی مانتو دقت داشته باشید.

یادتان باشد؛ عکسی که در اینترنت از مانتوها بر بدن مدل‌ها می‌بینید؛ براساس رنگ مو، آرایش، کفش، کیف، شلوار و روسری خاصی ست شده است. بنابراین باید دقت کنید برای هر مدل یا رنگ مانتوی مورد نظر خودتان، سایر البسه و اکسسوری‌های مناسب را دارید که با آن ست کنید؟

8

مدل مانتو اسپرت

برای خرید انواع مدل مانتو اسپرت باید در نظر داشته باشید که جنس آن برای بدن شما مناسب باشد. مانتوهای اسپرت معمولا مورد توجه زنان جوان یا دختران مجرد هستند. برخی از این مانتوها، دکمه یا زیپ ندارند و جلوباز هستند. برای خرید چنین مدل مانتوهایی باید دقت کنید که محل کاربرد این مانتو کجاست؟ اگر قرار است در دانشگاه بپوشید؛ باید حتما دو ویژگی مهم را در مانتو بهاره اسپرت مد نظر قرار دهید:

  • پارچه مانتو از جنس بدن‌نما نباشد.
  • قد مانتو خیلی کوتاه نباشد.
  • مانتو دکمه یا زیپ داشته باشد.
  • یقه مانتو خیلی باز یا پرکار نباشد.

مدل مانتو مزونی

مانتوهای مزونی که معمولا در مقایسه با دیگر مدل‌های مانتو مجلسی، پرکارتر هستند؛ معمولا در مقایسه با قیمت مانتو یا پالتوی معمولی، گران‌ترهستند. به این جهت لازم است که برای انتخاب چنین مانتوهایی، دقیقا بدانید که کاربرد شما از خرید مانتو چیست؟ اگر مانتو را برای دورهمی‌های زنانه می‌خواهید یا قرار است در مهمانی‌های رستورانی بپوشید؛ می‌توانید انواع جلوباز با تزئینات زیبای یقه و آستین را انتخاب کنید.

9

مدل مانتو مجلسی

برای خرید مانتو مجلسی، خانم‌ها دوست دارند؛ مدلی را انتخاب کنند که بر تن کمتر کسی دیده شود. در یک فروشگاه بزرگ مانتو که در ماه‌ها صدها مدل را شارژ می‌کند؛ محدوده انتخاب برای چنین سلیقه‌هایی بسیار گسترده است. در صورتی‌که شما مانتو مجلسی را برای دختری جوان بخواهید یا خانمی میانسال، دست شما در انتخاب یک مدل شیک باز است.

 

10

مدل مانتو اداری

برای خرید مانتو اداری، حتما باید به فروشگاهی بروید که یک بخش مجزا و حرفه‌ای برای مانتوهای اداری خود، در نظر گرفته است. این مدل مانتوها به دلیل نکاتی که بخش منابع انسانی ادارات و شرکت‌ها، مد نظر دارند؛ باید:

  • بسیار خوش‌دوخت باشند.
  • پارچه آنها محکم و بادوام باشد.
  • بو نگیرد.
  • جای عرق روی آن نماند.
  • در شست‌و‌شو آب نرود.
  • زود چروک نشود.

بهترین جنس مانتوهای اداری معمولا عبارت‌اند از:

  1. کتان
  2. فاستونی
  3. کرپ
  4. ترگال

در یک فروشگاه مانتوی معتبر، هم خیاط وجود دارد؛ هم طراح مانتو. این متخصصان به شما در انتخاب جنس مانتو اداری کمک می‌کنند. هم‌چنین اگر مانتوی فیت تن شما نباشد؛ خرده‌کارهای اندازه کردن دور کمر، سینه، جای دکمه یا قد مانتو و شلوار را انجام می‌دهند.

11

بهترین قیمت مانتو برای فصول مختلف

در برخی مزون‌ها یا فروشگاه‌هایی که زیاد مشتری ندارند؛ مانتوهایی که فروشگاه‌های معتبر می‌فروشند را، به قیمت گزاف عرضه می‌کنند. بهتر است برای خرید مانتو به فروشگاه‌هایی بروید که مرتب جنس‌های جدید را برای فروش عرضه می‌کنند. .در چنین مراکز مانتوفروشی مشهوری، صاحب فروشگاه، هیچ‌وقت اعتبار خود را فدای سودجویی نمی‌کند. در چنین فروشگاه‌هایی می‌توانید با خیال راحت از گلچین کارهای بهترین طراحان مانتو خرید کنید.

انواع مدل مانتو بهاره

برای خرید مانتو بهاره باید یا شب عید اقدام کنید یا برای روزهای بعد از تعطیلات نوروز، برنامه خرید خود را بچینید. معمولا برخی فروشگاه‌های مانتو که مشتری زیادی ندارند؛ نوعی اقدام‌های زیرکانه برای فروش مانتو در روزهای پرتلاطم قبل از نوروز، انجام می‌دهند.

از جمله این‌که، مانتوهای فروش‌نرفته سال قبل را در شلوغی شب عید، به خریداران علاقمند برای خرید لباس شب عید می‌فروشند. در فروشگاه‌های بنام مانتو، چنین خبری نیست. جدیدترین مدل‌های مانتو بهاره شیک و اسپرت یا مجلسی برای عرضه بازار شب عید، آماده خرید هستند.

12

مجموعه مدل‌های مانتو زمستانی و پالتو

وقتی بخواهید خرید پوشاک فصل سرد را انجام دهید؛ غالبا باید به یک فروشگاه بروید که جدیدترین مدل‌های پالتو و مانتو زمستانی را داشته باشد. پالتوها باید مد روز باشند و قیمت آنها خیلی بالا نرود. معمولا جوان‌ها دوست دارند؛ ابتدای فصل مانتو و پالتوی شیک جدید بخرند. برای این منظور قیمت مانتو زمستانی باید در حد متعادلی باشد که قدرت خرید از بین نرود.

جمع‌بندی

برای خرید انواع مانتو باید تمام این نکاتی که توضیح دادیم را رعایت کنید. اگر بخواهید تمامی مراکز خرید و راسته‌های فروش مانتو را در شهر بگردید؛ هیچ‌گاه نمی‌توانید یک خرید دلچسب و پرآسایش داشته باشید.

بنابراین پیشنهاد ما این است که به گالری مانتو میرداماد بروید؛ تمامی مدل‌های مانتو اسپرت، بهاره، مانتو مجلسی و اداری یا مزونی را یک جا با تنوع بی‌نظیری از تمام مدل‌ها، بررسی کنید. سپس نرخ مناسب قیمت مانتو را هم در این فروشگاه بسنجید؛ حتما برای خریدهای بعدی خود هم، به این فروشگاه، سر خواهید زد.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین