|

تورهای زمینی بار دیگر باب دل توریستها شده است!

تورهای زمینی علاوه‌بر کاهش هزینه‌های سفر، فضای شاد و لذت خاصی را به همراه دارند. اگر تصمیم گرفتید اینبار به صورت زمینی سفر کنید، این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید. اگر به هر دلیل تصمیم گرفته‌اید در مسافرت بعدی خود به جای تورهای هوایی، تورهای زمینی را امتحان کنید، باید بدانید شما تنها نیستید. سفر زمینی ویژگی‌های بسیار زیادی دارد که همین موضوع باعث شده طرفداران آن به شدت افزایش پیدا کند. به عنوان مثال سفر در قالب تور زمینی یک فضای صمیمی و خودمانی داشته که لذت سفر را دوچندان می‌نماید. عموما در چنین تورهای گردشگری، دوستی‌هایی شکل می گیرد که ممکن است تا سالیان سال پایدار باقی بماند.

تورهای زمینی بار دیگر باب دل توریستها شده است!
کد مطلب : 36927

 

 

تورهای زمینی داخلی

شرکت در تورهای داخلی از طریق حمل و نقل زمینی یک تجربه فراموش نشدنی محسوب می‌شود. امکان ندارد ایرانی باشید و از ایرانگردی لذت نبرید. از طرفی افزایش قیمت‌های سفر میزان محبوبیت این تورها را بیشتر هم کرده است. جالب است بدانید شهرهای جذابی وجود دارد که به راحتی و از طریق اتوبوس یا قطار می‌توان به آن‌ها سفر کرد، شهرهایی که با مسیر چشم نواز خود منتظر مسافران هستند:

  • تور زمینی قشم
  • تور زمینی کیش
  • تور زمینی مشهد

اگر به دنبال یک تجربه تکرار نشدنی هستید، بدون شک سفر زمینی به مقاصد توریستی داخلی شما را به آنچه می‌خواهید خواهد رساند.

 

تورهای زمینی خارجی

سفر زمینی سال‌های سال است که به عنوان یکی از جذاب‌ترین روش‌های سفر مورد توجه قرار دارد، به همین دلیل شرکت در تورهای خارجی که از طریق زمینی برگزار می‌شوند نیز بسیار هیجان انگیز و محبوب می‌باشد. تور زمینی فرصت‌های تفریحی بیشتری را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و از طرفی هم هزینه سفر را نسبت به یک تور هوایی کاهش می‌دهد. به همین دلیل این تورها دوباره مورد توجه توریست‌ها قرار گرفته‌اند و به نوعی اولویت اصلی بسیاری از توریست‌های ایرانی و خارجی محسوب می‌شوند.

با توجه به مرز مشترک میان کشورها، معمولا سفر زمینی در قالب تور با محوریت کشورهای هم مرز برگزار می‌شود. به عنوان مثال کشور ایران با کشورهایی نظیر ارمنستان، ترکیه، عراق و ... مرز مشترک دارد. بنابراین تورهای ارمنستان مثل تور ایروان یا تورهای ترکیه مثل تور وان، تور ترابزون، تور استانبول، تور آنتالیا و ... با استقبال بسیاری از مسافران مواجه می‌شوند.

 

 

18

 

خدمات تور زمینی

خدمات آژانس‌های گردشگری برای تور های زمینی با یکدیگر تفاوت دارد. در واقع این خدمات به فاکتورهای مختلفی وابسته است. این که آژانس به صورت مستقیم فعالیت‌های مربوط به تور را پیگیری می‌کند یا نه، می‌تواند تاثیر بسزایی در کیفیت و درجه بندی تور داشته باشد. با این حال خدمات این موسسات به طور کلی شامل موارد زیر می‌شود:

  • رزرو بلیط
  • رزرو هتل
  • ارائه راهنمای تور
  • ترانسفر درون شهری
  • ارائه بیمه نامه سفر

 

 

تور ارمنستان زمینی

ارمنستان یکی از باستانی‌ترین و قدیمی‌ترین سرزمین‌هایی آسیایی است که در جنوب قفقاز و جلگه آرارات واقع شده. با توجه به نزدیکی این کشور به ایران، تور زمینی ارمنستان طرفداران بسیار زیادی دارند. وجود مرز مشترک میان ایران و ارمنستان باعث شده سفر به این کشور به صورت زمینی هم امکان پذیر باشد. برای سفر زمینی به این کشور بهترین مسیر مرز جلفا است. جالب است بدانید مرز ایران و ارمنستان در شهری به نام نوردوز قرار دارد.

سرزمین ارمنی‌ها طبیعت خاص و دلنوازی دارد، بنابراین توریست‌های زیادی با سفر به این منطقه غافل گیر شده و از آن به عنوان یکی از مقاصد خاطره انگیز یاد می‌کنند. چنانچه هوس سفر خارجی کرده‌اید، سفر زمینی به ارمنستان می‌تواند یک گزینه راحت، مقرون به صرفه و البته جذاب پیش روی شما باشد.

 

تورهای ترکیه زمینی

تهران و استانبول در فاصله 200 کیلومتری از هم واقع شده‌اند. به این ترتیب یکی از بهترین روش‌ها برای رسیدن به استانبول روش زمینی است. شروع این سفر زمینی می‌تواند از مرز بازرگان باشد. اما سوال مهمتر این است که امکان سفر زمینی به کدام شهرهای ترکیه فراهم می‌باشد؟ در جواب می‌توان گفت شهرهای مختلف این کشور اعم از استانبول، آنتالیا، وان، ترابزون و ... جزو شهرهای دیدنی و جذاب محسوب می‌شوند. مطمئن باشید با سفر به هر یک از این شهرها خاطره خوبی در ذهنتان باقی خواهد ماند و لذت خواهید برد.

19

 

تور استانبول زمینی

گردش در استانبول به شکل زمینی یک سفر گروهی و مقرون به صرفه می‌باشد. بدیهی است که در این تور خبری از بلیط هواپیما و حمل و نقل هوایی نبوده و شما باید از راه‌های زیادی وارد این شهر زیبا شوید. همین موضوع به کاهش‌ هزینه‌های سفر منجر می‌شود. بنابراین اگر به دنبال یک تور اقتصادی برای استانبول هستید، این گزینه را انتخاب کنید. فراموش نکنید چنین توری امکان سفر دسته جمعی را فراهم می‌کند که قطعا لحظات خوشی را برای شما به ارمغان می آورد.

تور آنتالیا زمینی

تور زمینی آنتالیا یک سفر معمولی نیست، چرا که قرار است شما را با شگفتی‌‎ها و هیجانات زیادی روبرو کند. اگر به دنبال یک سفر ارزان قیمت می‌گردید، تور زمینی آنتالیا از طریق زمین می‌توانند شما را به هدفتان برسانند. سفر با اتوبوس‌های VIP در دل طبیعت به مسافران حس با هم بدن را القا می‌کند. با توجه به هزینه بسیار مناسب چنین توری شما می‌تواند یک سفر بی همتا را تجربه کنید.

 

 

تور وان زمینی

اگر می‌خواهید از شهر وان با هزینه بسیار پایین دیدن کنید، تورهای زمینی بهترین فرصت برای شما محسوب می‌شوند. تور وان زمینی همواره یکی از تورهای به یاد ماندنی ترکیه بوده است، سفری که با توجه به زمینی بودن آن امکان تماشای مناظر و طبیعت بکر را میسر می‌کند.

تور زمینی وان یکی از اقتصادی‌ترین تورهای ترکیه برای ایرانیان می‌باشد. لازم به یادآوری است که در چنین توری باید زمان بیشتری را برای رسیدن به مقصد طی کنید. با این حال زیبایی‌های مسیر گذر زمان را از یاد شما خواهد برد تا با خیالی راحت سفر خود را ادامه دهید. البته بسیاری از افراد برای آسان‌تر شدن سفر تور وان از تبریز را اولویت سفر قرار می‌دهند.

تور ترابزون زمینی

اگر تمایل به سفر زمینی به ترابزون را دارید، قول می‌دهم از جاذبه‌های گردشگری این شهر زیبا لذت ببرید. این شهر از طبیعتی بکر با طراوت بهاری بهره می‌برد که سفری لذت بخش برای شما به ارمغان خواهد داشت. شاید در نگاه اول گمان کنید این شهر برای افرادی که عاشق تاریخ هستند مناسب است، اما شما سخت در اشتباه هستید. ترابزون جذابه‌های بسیار متنوعی دارد که شما را غافل گیر خواهد کرد. جاذبه‌های این شهر با هر نوع سلیقه‌ای متناسب است. وجود انواع دریاچه، پارک، مکان‌های سرسبز، مساجد، موزه آثار باستانی، مناظر طبیعی، تفرجگاه‌ها و ... تنها بخشی از چشم اندازهای این شهر ترکیه محسوب می‌شود.

 

با فلات پارس از بهترین تورهای زمینی لذت ببرید

مهمترین مرحله برای شرکت در تور زمینی انتخاب یک آژانس مسافرتی است که خود مجری مستقیم مسیر زمینی باشد. به این ترتیب می‌توان به کیفیت و خدمات آن اطمینان حاصل کرد. آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی، مجری مستقیم تورهای گردشگری زمینی و هوایی می‌باشد. این آژانس تلاش کرده با رزرو بلیط اتوبوس VIP، هتل انتخابی مناسب، گشت شهری، خدمات جاده‌ای، ترانسفر، بیمه نامه مسافرتی و ... در کنار یک تور اقتصادی سفر آسانی را برای گردشگران رغم بزند. اولویت فلات پارس هموواره جلب رضایت مسافران است، بنابراین سفر خود را با اعتماد به کارشناسان مجموعه، به یک تجربه فراموش نشدنی و ماندگار تبدیل نمایید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین