|

قیمت فرش ۷۰۰ شانه اکریلیک چقدر است؟ [+ نکاتی که نمیدانید]

قیمت فرش ۷۰۰ شانه اکریلیک چقدر است؟ [+ نکاتی که نمیدانید]
کد مطلب : 37277

 

 

فرش 700 شانه یکی از وسایل پرکاربرد در منازل امروزی است که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و خرید فرش 700 شانه را از مجموعه های معتبر مثل فرشیما توسط خریداران مورد توجه قرار داده است. از پرفروش ترین آن ها، فرش ۷۰۰ شانه آکریلیک است و فرش ماشینی 700 شانه محبوبیت بسیاری در میان خریداران دارد. قیمت فرش ۷۰۰ شانه آکریلیک بسیار مناسب است و از دلایل اصلی پرفروش بودن این فرش شده است.

قیمت فرش ۷۰۰ شانه اکریلیک بر اساس فاکتورهایی مهم همچون تراکم، طرح و تعداد پالت رنگ متفاوت است. این فاکتورها علاوه بر تأثیرگذاری بر قیمت فرش بر کیفیت، ظاهر و ماندگاری آن ها مؤثر می باشد. قیمت فرش 700 شانه آکریلیک هر چند نسبت به فرش های نامرغوب گران‌تر است؛ اما هیچگاه کیفیت را فدای ارزان بودن فرش نکنید.

 

قیمت فرش ۷۰۰ شانه اکریلیک

در میان بافته های ماشینی باکیفیت فرش 700 شانه آکریلیک نسبت به 1200 شانه دارای قیمت مناسب تری است. قیمت فرش ۷۰۰ شانه آکریلیک به علت استفاده از الیاف صد در صد آکریلیک اقتصادی و مقرون به صرفه است و حداقل قیمت فرش ۷۰۰ شانه اکریلیک در اواخر سال 1401، حدود 11 میلیون تومان برای مصرف کننده بوده و سال های بعد به علت افزایش حقوق و افزایش قیمت نخ و...، قیمتش افزایش پیدا خواهد کرد.

بیشترین حجم فرش ۷۰۰ شانه آکریلیک از نخ خاب است که تعیین کننده نمای ظاهری محصول و کیفیت آن است که در نتیجه بر تعیین قیمت محصول تأثیر فراوانی خواهد داشت. این فرش با کیفیت عالی و طول عمر بالا برای خریداران بهترین انتخاب است.

 

قیمت فرش ۷۰۰ شانه و عوامل مؤثر بر آن

هنگام خرید بافته ماشینی عوامل بسیاری هستند که بر قیمت فرش ۷۰۰ شانه آکریلیک اثر گذار خواهند بود. با شناخت این عوامل می توانید صاحب یک کفپوش با کیفیت شوید.

فرش ۷۰۰ شانه کاشان با تراکم های مختلف تولید و عرضه بازار فرش می شود. بهترین تراکم آن فرش 700 شانه تراکم 2550 است. این فرش با ضخامت حدود 9 میلی‌متر از بافته های لطیف و ضخیم است که از الیاف آکریلیک هیت ست شده بافته می شود. قیمت فرش ۷۰۰ شانه آکریلیک تراکم 2550 هیت ست شده به نسبت فرش تراکم پایین، قیمت بیشتری دارد؛ اما کیفیت عالی دارد.

6

قیمت فرش 700 شانه آکریلیک گل برجسته طلاکوب نسبت به فرش کف ساده مقدار خیلی کمی گران‌تر است و علت آن طراحی نسبتا وقت گیر آن توسط طراحان متخصص می باشد.

فرش های استوک و طرح قدیم یا به عبارتی فرش های دپو شده که دیگر تولید نمی شوند در قیاس با قیمت فرش ۷۰۰ شانه آکریلیک طرح جدید ارزان‌تر هستند.

تعداد پالت رنگ به کار رفته در قیمت فرش ۷۰۰ شانه اکریلیک اثر گذار است. هر چه تعداد رنگ بیشتر باشد با افزایش قیمت فرش روبرو خواهید شد.

 

 

ویژگی های فرش 700 شانه کاشان با نخ اکریلیک

الیاف آکریلیک یکی از بهترین انواع نخ خاب است که با عملیات هیت ست شده در فرش های ماشینی به کار برده می شود. این الیاف از مواد پتروشیمیایی است که قابلیت رنگ پذیری آن به علت ترکیب با ماده شیمیایی افزایش پیدا کرده است. یکی از پرکاربردترین و مهم ترین الیاف مصنوعی در فرش ماشینی نخ آکریلیک هیت ست شده می باشد. این الیاف با خواص بالایی که دارد جایگزین الیاف طبیعی شده است.

عدم پرزدهی و ایجاد حساسیت آن، درخشندگی بالای فرش، مقاومت عالی در برابر عوامل محیطی، تثبیت رنگ در حین شستشو و مواد شوینده، طول عمر و ماندگاری بالا، خاصیت برگشت پذیری و حالت ارتجاعی از ویژگی های فرش 700 شانه کاشان با نخ اکریلیک هیت ست شده است که توسط بسیاری از مجموعه های بزرگ مثل قالی کاشان https://ghaliekashan.com/product-category/carpet700، فرشیما https://carpetfarshima.com/carpet-700-reeds و یا وبسایت کارخانه فرش کاشان https://www.carpet-kashan.ir/فرش-700-شانه-کاشان ارائه می شود.

قیمت فرش 700 شانه اکریلیک گران‌تر از فرش پلی استر می باشد. هردو از الیاف مصنوعی بافته می شوند؛ اما دارای ویژگی هایی هستند که برای استفاده در محصولات ماشینی بهتر است از الیاف آکریلیک استفاده شود.

 

فرش 700 شانه آکریلیک بهتر است یا فرش پلی استر؟

فرش 700 شانه آکریلیک با توجه به قیمت مناسب آن در قیاس با دیگر بافته های ماشینی کاشان دارای کیفیت و ظرافت بالایی است؛ لذا گزینه ایده آلی برای خریداران می باشد. بسیاری از خریداران به علت نداشتن شناخت کافی از مشخصات فرش در انتخاب فرش آکریلیک و پلی استر مردد هستند.

7

فرش آکریلیک دارای تثبیت رنگ است و مقاومت آن در مکان های پرتردد بسیار بالا است. در مکان های شلوغ و در مکان های پرتردد بافت فرش آکریلیک به راحتی زیر دستان احساس می شود. این فرش با الیاف مرغوب دیرتر کثیف می شود و لکه ها زود از روی فرش پاک می شوند.

فرش پلی استر دچار رنگ پریدگی می شود و مقاومت بسیار بالایی ندارد. بافت فرش بهم چسبیده است و عمر کوتاه آن باعث شده است در میان مصرف کنندگان خرید آن منسوخ شود. میزان پرزدهی فرش پلی استر بسیار بالا است. در صورت آلوده شدن فرش پلی استر لکه ها به راحتی از روی فرش پاک نمی شود.

 

نکات کلیدی در تشخیص فرش 700 شانه آکریلیک

هرچند تشخیص این محصول با کیفیت کاری آسان نیست و باید توسط متخصصان انجام شود؛ اما با در نظر گرفتن چندویژگی می توانید فرش 700 شانه آکریلیک را با نمای ظاهری آن تشخیص دهید.

فرش 700 شانه به معنای میزان 700 گره در یک متر از عرض فرش است؛ بنابراین شما با شمردن تعداد گره در 10 سانتی‌متر از عرض فرش می توانید تشخیص دهید که این فرش 700 شانه هست یا خیر.

برای مشخص نمودن جنس آکریلیک بهتر است بر روی بافت فرش دست خود را حرکت دهید. اگر روی فرش احساس چسبندگی به شما دست ندهد و تار و پودها به راحتی زیر دستان شما حرکت کند فرش آکریلیک است. گره ها و ریشه های فرش آکریلیک به صورت دانه‌دانه هستند و در هم پیچیده نمی باشند.

این الیاف در بافت فرش بوی مواد پلاستیکی نمی دهد. لطافتی که در میان بافت فرش وجود دارد بسیار است و شما می توانید آن را به خوبی احساس کنید. رنگ این الیاف شفاف است و گلبوته های فرش را به صورت زنده و طبیعی جلوه می دهد.

 

قیمت فرش ۷۰۰ شانه در فرشیما ارزان شد

خرید آنلاین و غیر حضوری از بهترین روش برای ارزان بودن قیمت فرش 700 شانه اکریلیک از فروشگاه فرشیما است. خرید اینترنتی از مجموعه بزرگ و معتبر فرشیما به صورت تمام وقت و شبانه‌روزی این امکان را برای شما فراهم می سازد تا قیمت و کیفیت محصولات فرشیما را با دیگر فروشگاه ها مقایسه نمایید.

یکی از فعالیت بزرگ فرشیما در فروشگاهش ارائه تصاویر با کیفیت محصولات به همراه ویدئوهای آن در وبسایت رسمی خود می باشد. این تصاویر جزئیات فرش را با تمام زوایا و کاربرد آن را در منازل مختلف نمایش می دهد. قیمت فرش ۷۰۰ شانه اکریلیک فرشیما با قیمت کارخانه یکسان است لذا با حذف واسطه ها و دلالان می توانید فرشی ارزان و قیمت مناسب را خریداری نمایید.

اخیرا فرش 700 شانه ارزان قیمت https://carpetfarshima.com/cheap-carpet-700-reeds هم در این مجموعه با کیفیت بسیار عالی ارائه می شود و طرفداران بسیاری را پیدا کرده است و می توانید جهت مشاهده طرح های آن عبارت رو به رو را جستجو کنید: فرش 700 شانه ارزان قیمت فرشیما.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین