|

سرویس و تعمیرات دستگاه نظافت صنعتی

سرویس و تعمیرات دستگاه نظافت صنعتی
کد مطلب : 37286

 

با توجه به اهمیت انجام نظافت از گذشته تا به امروز، اقدامات مختلفی در این عرصه صورت گرفته که همگی به­دنبال آسان کردن روش‌های تمیزکاری و پاکسازی محیط‌های مختلف صنعتی و نیمه­صنعتی از آلودگی هستند؛ به­ویژه با تأسیس کارخانجات در ابعاد وسیع و مراکز مختلف تجاری که محیط گسترده‌ای دارند، اهمیت وجود دستگاه نظافت صنعتی بیش از پیش احساس می‌شد. در نتیجه، دستگاه‌های مکانیزه توانستند به­عنوان جایگزین روش‌های سنتی وارد فرآیند شستشو و نظافت سطوح شوند. ویژگی اصلی این محصولات، کیفیت بالای انجام کار نظافت و سرعت زیاد آن‌ها است؛ چراکه فرآیند شستشو و پاکسازی در برخی از این دستگاه­ها به­­صورت لحظه­ای و همزمان انجام می­شود.

دستگاه نظافت صنعتی شامل تجهیزاتی مثل زمین شوی، جاروبرقی، واترجت، سوییپر، اسکرابر و... است‌. این محصولات می‌توانند در موقعیت‌های مختلف مورداستفاده قرار بگیرند و امکان نظافت آسان را برای کاربران فراهم کنند. البته این تجهیزات عمر مشخصی دارند و ممکن است پس از مدتی استفاده دچار مشکل شوند. در این صورت نیاز به بررسی و عیب‌یابی آن‌ها است که باید قطعات مشکل‌دار دستگاه تعویض یا تعمیر شوند. در این شرایط و با گسترش استفاده از این محصولات در زندگی روزمره، آشنایی با فرآیند تعمیرات دستگاه نظافت صنعتی می‌تواند کاربردی باشد.

 

اهمیت نگهداری صحیح از انواع دستگاه صنعتی

دستگاه‌های مخصوص انجام نظافت زمانی­که توسط برند‌های معتبر تولید شوند و کیفیت خوبی داشته باشند، بهترین مورد برای خرید محسوب می‌شود. البته ممکن است این محصولات قیمت بالاتری داشته باشد؛ اما کیفیت محصولات برند‌های معتبر در مقایسه با نمونه‌های موجود در بازار از مارک­های ناشناخته بسیار زیاد است. یک دستگاه نظافت صنعتی از برند‌های باکیفیت طول عمر بالایی دارد و در کنار تضمین کالا، قطعات یدکی موردنیاز را به‌طور کامل برای مشتری فراهم می‌کند. البته در محیط‌های صنعتی هنگام استفاده از این دستگاه‌ها باید مراقبت‌های ویژه‌ای انجام شود تا برای طولانی‌مدت بتوان از آن استفاده کرد.

برای اینکه بتوانید از دستگاه‌های صنعتی مثل سوییپر، اسکرابر و... به‌درستی مراقبت کنید، قبل از استفاده دفترچه راهنمای آن را به‌طور کامل مطالعه کنید و دستگاه را به‌صورت روزانه، هفتگی و ماهانه بازرسی کنید. بررسی دستگاه در طول این دوره‌های منظم می‌تواند خرابی و عیوب آن را در زمان کوتاهی نشان دهد. در نتیجه، هزینه تعمیرات دستگاه نظافت صنعتی نیز کاهش پیدا می‌کند و همچنین رفع مشکل در زمان اولیه، مانع ایجاد مشکلات بیشتر در دستگاه می‌شود. به‌طور مثال: تعمیر اسکرابر زمین شوی در هنگام بروز خرابی اولیه بسیار آسان است؛ اما پس از گذشت مدتی ممکن است به‌طور کامل از کار بیفتد و در این صورت باید آن را به تعمیرگاه ببرید یا از خدمات تعمیر در محل استفاده کنید که هر دو سختی­های خاص خود را دارند.

 

etehadsanat.com

۰۲۱-۴۵۹۴۷۰۰۰

 

اهمیت انجام سرویس دستگاه نظافت صنعتی

در حالت کلی انجام سرویس دوره‌ای انواع ابزارآلات مورداستفاده در نظافت مکانیزه نسبت به انجام تعمیرات آسان‌تر است؛ چراکه شما برای تعمیر جاروبرقی یا تعمیر سوییپر باید به تعمیرگاه­ها مراجعه کنید که دشواری‌های خاص خود را دارد. این تجهیزات به­دلیل استفاده در محیط‌های صنعتی کاربرد‌های گسترده‌ای دارند. در نتیجه، برای استفاده طولانی‌مدت از آن‌ها باید به‌صورت دوره‌ای بازبینی شوند و در صورت لزوم برخی از قطعات مصرفی آن‌ها تعویض شود. علاوه­براین، ممکن است در قسمت‌های مختلف این دستگاه‌ها ایرادی وجود داشته باشد که در هنگام بازبینی می‌توان به‌سرعت آن‌ها را تعمیر کرد.

 

38

 

نکات مهم در نگهداری از ابزار نظافت

از جمله فعالیت‌هایی که می‌توان برای انجام تعمیرات دستگاه نظافت صنعتی انجام داد، پیش‌بینی هزینه و بودجه لازم برای سرویس و تعمیر زمین شوی یا پولیشر و... است. در واقع، زمانی­که بتوان هزینه تعمیر واترجت یا اسکرابر را کنترل کرد، شرایط مناسبی برای افزایش طول عمر دستگاه و مقرون‌به‌صرفه شدن تعویض قطعات آن فراهم می‌شود. مهم‌ترین مشکلی که ممکن است باعث ایجاد مشکل در عملکرد تعمیر و نگهداری ابزار نظافتی شود، اشتباهات اپراتور زمین شوی یا سوییپر است.

گاهی اوقات مشاهده یک مشکل در کارکرد دستگاه، اطلاعات غلطی در اختیار شرکت خدمات پس از فروش دستگاه قرار می‌دهد و در نهایت پاسخگویی نادرستی دریافت می‌کند. در نتیجه، باید در این شرایط مشکل به‌صورت دقیق شرح داده شود. بیشترین قطعاتی که داخل این دستگاه‌ها دچار فرسایش می‌شود، لاستیک، تی و برس است که کیفیت فرآیند پاک‌سازی را کاهش می‌دهد. در این شرایط بهتر است این قطعات به‌صورت منظم تعویض شوند. در کنار این موارد استفاده صحیح از دستگاه شرایط ‌ایده‌آلی برای استفاده از آن در طولانی‌مدت فراهم می‌کند.

39

 

مهم‌ترین مشکلات دستگاه نظافت صنعتی

در مراکز انجام تعمیرات دستگاه نظافت صنعتی، بیشترین مشکلاتی که برای رفع آن تماس می‌گیرند یا مراجعه می‌کنند. عدم کارکرد صحیح، وجود مشکل در مکش درست آب، قطع شدن ناگهانی دستگاه و... است. البته شما بهتر است نسبت به تهیه لوازم یدکی زمین شوی و سایر دستگاه‌های نظافت اقدام کنید.

 

 

خدمات شرکت اتحاد صنعت صدرا برای تعمیرات دستگاه نظافت صنعتی

شما پس از خرید انواع دستگاه نظافتی از مجموعه اتحاد صنعت صدرا، گارانتی و خدمات پس از فروش دریافت می‌کنید. در واقع، یکی از علل اصلی رضایت مشتریان از این مجموعه به­دلیل داشتن خدمات پس از فروش است. کاربران در صورت نیاز به تعمیرات دستگاه نظافت صنعتی می‌توانند از روش‌های مختلف با مجموعه در ارتباط باشند. امکان پشتیبانی آنلاین و تلفنی پس از دریافت دستگاه و استفاده از آن برای کاربران وجود دارد و اپراتور می‌تواند تمام راهنمایی‌های لازم را برای برطرف کردن مشکل دستگاه ارائه دهد. درصورتی‌که مشکل از طریق تماس تلفنی برطرف نشود، شما می‌توانید از خدمات تعمیر سوییپر صنعتی و سایر دستگاه‌ها‌ به­صورت حضوری بهره‌مند شوید؛ برای این کار می‌توانید به تعمیرگاه مرکزی مراجعه کنید.

روش دیگر بهره‌مندی از خدمات پس از فروش مجموعه اتحاد صنعت صدرا، اعزام تعمیرکاران به‌صورت حضوری برای رفع مشکل به وجود آمده است. این مجموعه در حوزه تعمیر پولیشر، زمین شوی و... و سایر دستگاه‌ها نیز فعالیت دارد. همچنین در تأمین تجهیزات مکانیزه لازم برای نظافت و پاکسازی محیط‌های صنعتی فعالیت‌های گسترده انجام می‌دهد و با ارائه مشاوره می‌تواند به شما کمک کند تا محصول مناسبی خریداری کنید. استفاده از محصولات این مجموعه باعث می‌شود کارکرد اپراتور به بالاترین حد راندمان خود می‌رسد. اتحاد صنعت صدرا به‌عنوان نماینده فروش برند ایتالیایی Comac از پیشگامان نظافت در اروپا است.

 

تهیه تجهیزات نظافت صنعتی از اتحاد صنعت صدرا

با توجه به گسترش استفاده از دستگاه‌های صنعتی برای پاکسازی محیط‌های مختلف، برند‌های گوناگون محصولات نظافتی متنوعی را تهیه کرده و به بازار عرضه کردند. البته افزایش استفاده از این ابزار نیاز به آشنایی با روش تعمیرات آن­ها دارد؛ چراکه این دستگاه­ها دارای عمر مشخصی هستند و پس از مدتی استفاده مکرر، دچار خرابی می­شوند. انجام تعمیرات دستگاه نظافت صنعتی به روش­های گوناگونی انجام می‌شود و شما می‌توانید از خدمات پس از فروش مجموعه اتحاد صنعت صدرا استفاده کنید.

هزینه فروش محصولات در این مجموعه بسیار مناسب است و تمام خدمات پس از فروش قبل از اتمام زمان گارانتی به‌صورت رایگان به مشتریان عرضه می­شود. البته شما می­توانید پس از اتمام زمان گارانتی، از خدمات سرویس و تعمیر این مجموعه با هزینه مناسبی استفاده کنید؛ بنابراین در صورت نیاز برای تعمیر واترجت، جاروبرقی و... به سایت اتحاد صنعت صدرا مراجعه کنید و از امکانات گسترده این سایت بهره‌مند شوید.

 

etehadsanat.com

۰۲۱-۴۵۹۴۷۰۰۰

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین