|

بهترین شرکت برای خرید قالب وافل با کیفیت و ارزان در سال 1402

بهترین شرکت برای خرید قالب وافل با کیفیت و ارزان در سال 1402
کد مطلب : 37680

 

قالب وافل یکی از ابزار آلات پلاستیکی و پرکاربرد در ساختمان سازی است. که از آن برای حذف بتن های اضافی و ناکارآمد در دال های بتنی استفاده می شود. در واقع دال های بتنی که به هیچ عنوان تحت فشار قرار نمی گیرند و میلگرد در ساختار آنها به کار نمی رود، به واسط قالب وافل حذف می گردد. علاوه بر این وزن سازه کاهش یافته و استحکام بتن و همچنین مقاومت بنا نیز به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

تمامی این ویژگی ها و کارایی منحصر به فرد سبب شده تا این ابزار پلاستیکی اهمیت بالایی در صنعت ساختمان سازی بدست بیاورد. از این رو خرید قالب وافل با کیفیت و ارزان ضمن صرفه جویی اقتصادی در ساخت انواع سازه موجب افزایش استحکام و مقاومت آنها خواهد شد. در ادامه قصد داریم بهترین شرکت را برای خرید قالب وافل با کیفیت مناسب و قیمت ارزان به شما معرفی کنیم.

نحوه عملکرد انواع قالب وافل

به طور کلی قالب های سقف وافل نقش مهمی در اجرای انواع سقف دارند. به نحوی که ابعاد، اندازه و شکل آنها نحوه قرارگیری و عملکرد سقف را مشخص می کند. بر همین اساس قالب وافل از نظر عملکرد به دو دسته کلی قالب وافل یک طرفه و دو طرفه تقسیم می شود. البته باید توجه داشته باشید که استفاده از قالب وافل دو طرفه مزیت بیشتری نسبت به قالب های یک طرفه دارد. چرا که قالب وافل یک طرفه صرفاً جایگزین مناسبی برای تیرچه یونولیت ها است. اما استفاده از قالب وافل دو طرفه موجب افزایش دهانه ها و از بین رفتن ستون های میانی می گردد. بنابراین هنگام خرید قالب وافل با کیفیت و ارزان به این مورد توجه ویژه داشته باشید و سپس اقدام به خرید کنید.

16

بدین منظور مجموعه نوین صنعت سازه با هدف تأمین نیاز اولیه سازندگان بناهای مختلف انواع قالب وافل با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه تهیه نموده و در اختیار آنها قرار می دهد. شما نیز میتوانید قالب های وافل مورد نیازتان را از این مجموعه تهیه کنید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به وب سایت نوین صنعت سازه www.novinsanatsazeh.com مراجعه کرده و از بخش فروش با کارشناسان و تیم پشتیبانی این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

اهمیت رنگ و جنس قالب وافل در کیفیت و کارایی آن

در صورتی که قصد خرید قالب وافل با کیفیت دارید، باید بدانید که جنس و رنگ این ابزار پرکاربرد پلاستیکی تأثیر بسزایی در کیفیت و کارایی آن دارد. به عبارت دیگر نوع رنگ و جنس قالب های وافل موجب بهبود کارایی و افزایش ماندگاری آنها می شود. بدین منظور قالب های وافل در دو رنگ سفید و مشکی تولید و روانه بازار شده است. قالب های سفید معمولاً از مواد با کیفیت و مرغوب تولید شده و به همین سبب ماندگاری و کیفیت مطلوبی دارند. اما در مقابل قالب های مشکی از مواد بازیافتی تولید شده اند و به هیچ عنوان قابل مقایسه با قالب وافل سفید نیستند. خاطر نشان می شود که قالب های سفید و مشکی نیز کیفیت و ساختار متنوعی دارند و هنگام خرید باید با دقت مورد بررسی قرار گیرد.

قیمت خرید قالب های وافل

قیمت قالب وافل نیز با توجه به نوع قالب، برند، ابعاد، وزن، مواد به کار رفته در آن و غیره متفاوت است. در این میان وزن یکی از عوامل مهم و مؤثر بر قیمت قالب های وافل می باشد. بدین نحو که هرچه وزن قالب بیشتر باشد، به نسبت مواد مصرفی بیشتری برای تولید آن به کار برده شده و قیمت آن نیز افزایش می یابد. البته باید بدانید که قالب های سنگین صرفاً برای اجرای سقف وافل مناسب نخواهند بود و اغلب از قالب های وافل با وزن مناسب برای اجرای انواع سقف استفاده می شود. از طرف دیگر کیفیت و دوام قالب وافل نیز تا حد زیادی بر قیمت آن مؤثر است. به طبع آن با افزایش کیفیت و استحکام قالب ها، قیمت خرید آنها نیز بیشتر می شود.

17

در حال حاضر مجموعه نوین صنعت سازه به عنوان یکی پیشگامان عرصه ساختمان سازی و بهترین شرکت برای خرید قالب وافل با کیفیت، بهترین و با کیفیت ترین قالب های وافل از برندهای معتبر را تهیه نموده و با نازلترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. عملکرد مطلوب این شرکت سبب شده تا بسیاری از مجموعه های ساختمان سازی و شرکت های پیمانکاری، قالب های وافل مورد نیازشان را از شرکت نوین صنعت سازه تهیه کنند. شما نیز تردید نکنید و هم اکنون با مراجعه به شرکت سازنده لوازم ساختمانی، قالب وافل مورد نیاز خود را با ارزانترین قیمت تهیه نمایید.

ویژگی های قالب وافل

یکی از دلایلی مهم و اساسی افزایش استفاده از قالب های وافل در صنعت ساختمان سازی، برخورداری این نوع قالب ها از ویژگی های منحصر به فرد است. به طوری که مزایای فراوانی را برای سازه و افراد مرتبط با آن به همراه دارد. بعضی از مهمترین ویژگی های آن به قرار زیر است:

  • به لحاظ اینکه قالب وافل از جنس پلاستیک کامپوزیت ساخته شده است، بسیار سبک بوده و به همین جهت حمل و نقل آن نسبت به سایر لوازم و مصالح ساختمانی آسان تر است.
  • امکان تغییر در مونتاژ قالب ها و تولید قالب وافل به صورت یک طرفه و دو طرفه
  • استفاده از پلاستیک با کیفیت در تولید قالب های وافل باعث شده تا این قالب به راحتی از بتن جدا شود و شاهد هدر رفتن بتن در اجرای انواع سقف نباشیم.
  • به کارگیری قالب وافل در اجرای سقف سازه موجب صرفه جویی در هزینه اجرای پروژه های مختلف ساختمانی می گردد.
  • موجب استفاده ی چندین باره از قالب وافل برای پروژه های مختلف و صرفه جویی در هزینه ها می شود.

سخن پایانی

اکنون که با نحوه عملکرد قالب های وافل، اهمیت رنگ و جنس آن در کیفیت اجرای سقف وافل، قیمت و ویژگی های این ابزار پلاستیکی در صنعت ساختمان سازی آشنا شدید؛ قطعاً به اهمیت و ضرورت استفاده از آن پی برده اید. بنابراین در صورت نیاز می توانید این محصول را از مجموعه نوین صنعت سازه به عنوان یکی از بهترین عرضه کنندگان قالب وافل با کیفیت و ارزان قیمت تهیه کرده و در اجرای سقف وافل انواع سازه به کار ببرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت و خرید انواع قالب وافل می توانید با کارشناسان فنی و تیم فروش نوین صنعت به صورت شبانه روزی پاسخگوی سؤالات و نیازهای شما عزیزان خواهند بود.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین