|

بررسی ساعت جدید دنیل کلین DK.1.12737-5 به همراه قیمت

در این مقاله میخواهیم به بررسی یکی از شاهکارهای دنیل کلین بپردازیم ساعتی که با استایل خاص توانسته به عنوان یک ساعت منحصر به فرد جایگاه مناسبی در میان ساعت های کلاسیک به دست آورد. ابتدا به ویژگی های ظاهری سپس به ویژگی های فنی و در آخر به قیمت آن خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

بررسی ساعت  جدید دنیل کلین  DK.1.12737-5 به همراه قیمت
کد مطلب : 37772

 

نمایی که در نگاه اول از ساعت می بینیم یک نمای فوق العاده زیبا با ترکیب استیل رزگلد و سیلور می باشد که به صورت اختصاصی برای برند دنیل کلین ترکیه تولید شده است . تاپ رینگ ثابت به رنگ رزگلد که فوق العاده زیباست.

اعداد دقایق تا 60 روی آنها نوشته شده است و سه ایندکس فرعی که به صورت عمودی روی صفحه جانمایی شده اند و در کنار آن در سمت راست آرم زیبای دنیل کلین و پایین آرم تاریخ شمار تعبیه شده است که بسیار همگون و زیباست. این ساعت رنگ ثابت با وزن متوسط میتواند انتخاب مناسبی برای شما در جهت استفاده با تیپ های رسمی باشد.

همینطور میتواند انتخاب مناسبی برای استفاده روزمره باشد ساعتی که حرف برای گفتن زیاد دارد و میتواند ساعتی مناسبی برای شما در رنج قیمتی متوسط باشد.

در ادامه به مشخصات فنی این ساعت بیشتر می پردازیم

موتور محرک ساعت :

موتور ( MOVEMENT ) این ساعت یک موتور کوارتز با کیفیت بالاست که از ساختار منظمی تشکیل شده است این موتور دوال تایم یک موتور با روز شمار و تصدیق ساعت به همراه تاریخ شمار است که چینشی مانند ساعت های ژاپنی در برند های سیتیزن و کاسیو را داراست ساعت هایی که به علت کیفیت بسیار بالای آنها طرفداران بسیار زیادی در جهان دارند.

موتور دقیق این ساعت توسط یک قطعه کوارتز پیزوالکتریک با شوک الکتریکی توسط باطری میتواند 20 پالس تولید کند که در قیاس با ساعت های اتوماتیک هم از دقت بالایی برخوردارند و همینطور به علت کم شدن هزینه هایی که در ساخت ساعت های اتوماتیک وجود دارند از قیمت مناسبی برخوردار هستند.

 

8

 

بند و قفل ساعت :

بند استیل این ساعت با 5 راه فوق العاده که به خوبی در کنار هم قرار گرفته اند و شما می توانید به راحتی تفاوت این ساعت را با سایر ساعت ها ببینید.

دو راه به رنگ رزگلد و راه های دیگر به رنگ سیلور هستند که با ترکیب بسیار زیبایی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تمامی اتصالات با پین تعبیه شده است که به راحتی قابلیت کوتاهی بند و همینطور تعمیر را دارا باشد با وسیله ساده ای میتوانید ساعت را سایز بفرمایید و از آن استفاده نمایید.

قفل این ساعت به صورت کلیپسی ضامن دار هستش که با کیفیت بالایی که داره کاملا ضد زنگ هستش و مشکلی حساسیتی هم ندارد که با فشردن دو ضامن در طرفین باز می شود و شما میتوانید بهترین استفاده را داشته باشید.

9

و اما سخن آخر در بررسی ساعت دنیل کلین DK.1.12737-5 :

اگر شما میخواهید ساعت مچی بسیار زیبایی برای استفاده رسمی و روزمره داشته باشید پیشنهاد من به شما این ساعت زیبا از برند دنیل کلین هستش

ساعتی که موتور دوال تایم دارد و میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد ، این ساعت در انبار گروه اینترنتی نیپون موجود می باشد و قابل سفارش هست پس تا دیر نشده ثبت سفارش بفرمایید چون تعداد آن بسیار محدود است.

قیمت این ساعت امروز ( ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ) : ۳ میلیون و ۲۳۷ هزار تومان می باشد. با این رقم حتی نمیتوان یک ساعت های کپی تهیه نمود.

بهترین انتخاب ها همواره با به کمک گیری بهترین پیشنهاد ها صورت می گیرند. گروه فروش اینترنتی نیپون (ساعت نیپون) با ارائه 13 سال تجربه در فروش ساعت مچی میتواند بهترین انتخاب برای مشاوره گرفتن و در نهایت خرید ساعت مچی توسط شما باشد. این گروه در سال 1389 در تهران کار خود را آغاز نمود و شما میتوانید برای خرید ساعت مچی مناسب خود به سایت این گروه به آدرس www.nipponshop.ir  همینطور با تماس با شماره 09386888727 بهترین مشاوره و خرید را داشته باشید. ساعت نیپون نمایندگی برندهای مطرح جهانی همچون گس ، بیگوتی ، دنیل کلین و کلبرت می باشد و همواره بهترین مدل های این برندها را ارائه می دهد. بر خلاف فروشگاههای اینترنتی دیگر این گروه از سال 1398 شعبه حضوری خود را در تهران محله مرزداران راه اندازی نموده است و مشتریان عزیز میتوانند به صورت حضوری ساعت موردنظر خود را خرید نمایند و با خیال راحت انتخاب کاملی داشته باشند.

نیپون ، درخشش در تلالو زیبای ثانیه ها

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین