|

تولید و فروش مواد معدنی سیلیس و میکروسیلیس و بسته بندی مختلف و ارسال به تمام کشور و همچنین صادرات

سیلیس و میکروسیلیس از مهم‌ترین هستند که در صنایع مختلف به اشکال متفاوت به وجود مورد استفاده قرار می‌گیرد. این عناصر هرچقدر که درصد خلوص بالاتری داشته باشند دارای قیمت و کیفیت بیشتری هستند.

کد مطلب : 43201

تولید و فروش مواد معدنی سیلیس و میکروسیلیس و بسته بندی مختلف؛ ارسال و صادرات به تمام کشور

سیلیس از پرکاربردترین مواد در صنایع بوده و از آن در تولید انواع شیشه، ماسه ساحلی، سیلیکون و گرانیت استفاده‌ می‌کنند. با توجه به اینکه سیلیس یکی از مواد اولیه اصلی محصولات پرکاربرد است امروزه توسط شرکت‌های صنعتی و کارخانجات بسیاری تولید‌ می‌شود. سنگ‌های سیلیس در اندازه و انواع مختلفی به بازار عرضه‌ می‌شوند. میکروسیلیس نیز از دیگر تولیدات ارزشمند و پرکاربرد این کارخانه‌ها و محصول فرعی کوره‌های الکتریکی است. بنابراین‌ می‌توان گفت این ترکیبات نقش مهمی را در تمامی صنایع ایفا‌ می‌کنند و امروزه شاهد تولید، توزیع و ارسال آن به سراسر کشور و حتی صادرات آن‌ها هستیم.

اگر‌ می‌خواهید در مورد سیلیس و نحوه تولید و فروش آن اطلاعات بیشتری کسب کنید پیشنهاد‌ می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

میکروسیلیس - قیمت میکروسیلیس درجه 1 - فروش سیلیس -

سیلیس چیست؟

سیلیس ترکیبی از دو عنصر سیلیکون و اکسیژن بوده و با نام دی اکسید سیلیکون از معادن سیلیکا در کشور استخراج‌ می‌شود. این محصول کاربردی به صورت انواع مختلف سیلیس دانه بندی شده، سیلیس میکرونیزه و ... به بازار عرضه‌ می‌شود.

انواع سیلیس

سیلیس‌ها با توجه به میزان خلوص دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه به معرفی آن‌ها‌ می‌پردازیم.

سیلیس درجه یک

سیلیس درجه یک یا سیلیس سندبلاست با توجه به میزان خلوص بالایی که دارد در فیلتراسیون آب و سندبلاست‌ها مورد استفاده قرار‌ می‌گیرد. این ماده همچنین در صنایع کشاورزی و ساختمان سازی نیز کاربرد دارد.

سیلیس درجه دو

این نوع سیلیس بیشتر در ساختار ماسه‌های آهکی و آجرها کاربرد دارد و موجب افزایش استحکام بتن‌ می‌شود.

سیلیس آمورف

سیلیس آمورف دارای جنس بسیار نرم و با دوام بالایی در دماهای بالا است و در مصارف پزشکی عمدتا کاربرد دارد.

میکرونیزه

سیلیس میکرونیزه نیز به صورت پودری کاربردهای فراوانی دارد و در مش‌های 180 و 230 با خلوص 99 درصد تولید و به بازار عرضه‌ می‌شود.

سیلیس در صنایع مختلف کاربردهای بسیاری دارد که از جمله آن‌ می‌توان به صنعت سرامیک و کاشی سازی، سیلیس تصفیه آب، الکترونیک، ریخته گری، فیلترشنی استخر، شیشه سازی، کاشی و سرامیک، آجر و ماسه آهکی و تولید چسب اشاره نمود.

خرید پودر سیلیس |سیلیس میکرونیزه|خرید سیلیس میکرونیزه همدان1

میکروسیلیس چیست؟

یکی دیگر از محصولاتی که توسط این کارخانجات تولید‌ می‌شود میکروسیلیس است که محصول فرعی کوره‌های الکتریکی محسوب‌ می‌شود. این محصول به دلیل افزایش مقاومت و دوام سازه‌های بتنی کاربردهای مختلفی در ساخت بتن‌های نظامی و پدافندی، سازه‌های که در معرض ذوب و انجماد شدید هستند، سازه هایی که در معرض ضربه و خستگی و بارهای دینامیکی هستند، سازه‌های نگهدارنده آب و روسازی‌های بتنی دارد.

تعیین درصد خلوص سیلیس

سنگ سیلیکا ترکیبی شیمیایی است که به شکل خالص و یا ترکیبی در کانی‌های سیلیکاته در پوسته زمین موجود است. منظور از درجه خلوص سیلیس میزان ناخالصی هایی مانند شیشه، پلاستیک، گرد و غبار در داخل سیلیکا است. سیلیس تولید شده توسط برخی از کارخانجات دارای خلوص بالای 95 درصد بوده و فقط با یکبار شستشو بعد از شارژ عنصر سیلیکا‌ می‌توان از راندمان بالای فیلتراسیون شنی اطمینان حاصل نمود.

سیلیس چیست و چه کاربردی دارد؟ - ارانیکو

خرید و قیمت سیلیس

سیلیس توسط کارخانجان مختلفی تولید‌ می‌شود و هرچقدر که کیفیت بالاتر و درصد خلوص بالاتری داشته باشد دارای قیمت بیشتری است. یکی از بهترین سیلیس‌های موجود در بازار مربوط به شرکت پارس سیلیس است که این مجموعه با بهره گیری از مرغوبترین سنگ استخراجی در کشور و استفاده از بروزترین تجهیزات و ماشین آلات روز دنیا و فیلتراسیون قوی با خلوص بالا انواع سیلیس را در دانه بندی‌ها و سایزهای مختلف تولید‌ می‌کند و با مناسبترین قیمت ارائه‌ می‌دهد. ازاینرو صنایع و مشاغل مختلف‌ می‌توانند سیلیس مورد نیاز خود را با قیمت مناسبی از این کارخانه تهیه کنند.

لازم است که اشاره کنیم این شرکت در حوزه صادرات انواع سیلیس نیز فعالیت دارد و آن را در بسته بندی‌های سفارشی در انواع ممتاز، درجه یک و دو، سیلیس تصفیه آب، سیلیس میکرونیزه، دولومیت و ... به کشورهای همسایه صادر‌ می‌کند و از مهمترین تامین کنندگان سیلیس در کشور محسوب‌ می‌شود.

 

خرید اینترنتی پودر سیلیس

همانطور که اشاره شد شرکت پارس سیلیس انواع محصولات خود را به سراسر کشور ارسال‌ می‌کند و در زمینه فروش سیلیس بسیار خوش درخشیده است. زیرا سیلیس‌های این برند از خلوط بالایی برخوردار هستند و مطابق با استانداردهای بین المللی تولید شده‌اند، ازاین‌رو کاربردهای گسترده‌ای در صنعت دارند. این مجموعه شرایطی را فراهم نموده که مشتریان از سراسر کشور بتوانند ضمن خرید حضوری به صورت اینترنتی نیز در هر نقطه‌ای از کشور حضور دارند با مراجعه به وب‌سایت این شرکت سفارش خرید سیلیس را ثبت کنند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل تحویل بگیرند.

میکروسیلیس چیست؟ - ژیکاوا

سخن پایانی

به طور کلی‌ می‌توان گفت که سیلیسیم دی اکسید با فرمول شیمیایی SIO2 از اصلی‌ترین اجزای فیلتراسیون شنی است. این ماده در درجه بندی‌های مختلفی مانند سیلیس ممتاز، درجه یک، درجه دو و آمورف تولید و به بازار عرضه‌ می‌شود. ازاین‌رو افراد‌ می‌توانند با توجه به کاربرد و صنایعی که در آن فعالیت دارند نسبت به خرید انواع سیلیس اقدام کنند. بهتر است برای خرید این محصول بهترین کارخانه‌های تولید کننده که آن را با درصد خلوص بالایی ارائه‌ می‌دهند را انتخاب کنید تا بتوانید به تولید محصولات باکیفیتی بپردازید و پروژه‌های خود را به بهترین شکل ممکن به اتمام برسانید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین