|

میزبانی بورس کالا از عرضه ۷۲۸ دستگاه خودرو

۷۲۸ دستگاه کارا تک کابین و دو کابین و کامیون کشنده امپاور در تالار خودرو روز ۲۷ آذر عرضه می‌شود.

میزبانی بورس کالا از عرضه ۷۲۸ دستگاه خودرو
کد مطلب : 35477

براساس اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالای ایران، ۷۲۸ دستگاه کارا تک کابین و دو کابین و کامیون کشنده امپاور در تالار خودرو روز ۲۷ آذر عرضه می‌شود. این عرضه‌ها شامل ۴۹۲ دستگاه کاراتک کابین، ۱۵۰ دستگاه کار دو کابین متعلق به بهمن موتور و ۸۶ دستگاه کامیون کشنده امپاور مربوط به بهمن دیزل است.

تاریخ تحویل خودرو‌های کارا ۲۶ بهمن و کامیون کشنده امپاور ۳۰ بهمن در نظر گرفته است.

قیمت پایه نیز برای کارا تک کابین ۲۹۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، کارا دو کابین ۳۰۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و کامیون کشنده امپاور ۳ میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان اعلام شده است.

درصد پیش پرداخت سفارش خرید برای تمامی خودرو‌ها ۱۰ درصد در نظر گرفته شده است.

در مشخصات کارا قید شده است: محدودیتی به لحاظ تعداد تقاضا برای اشخاص حقیقی و حقوقی در ثبت سفارش وجود ندارد، اما صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود.

رنگ خودرو‌های عرضه شده سفید بوده و خریداران جهت تحویل خودرو باید پس از انجام خرید از طریق سامانه فروش محصول‌های گروه بهمن به آدرس bahman.iranecar.com از میان لیست عاملیت‌های مجاز نسبت به انتخاب عاملیت مورد نظر جهت تحویل خودروی خریداری شده اقدام کنند.

همچنین خریداران ملزم به واریز وجه هزینه‌های جانبی همزمان با تسویه اصل مبلغ به شماره حساب اعلامی به نام بهمن موتور هستند. هزینه‌های جانبی در کارا تک کابین شامل ۹ درصد ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش به اضافه مبلغ ۷۴ میلیون و ۲۰۰ هزار و ۲۸۱ ریال (شامل هزینه مالیات و عوارض شماره گذاری به مبلغ ۳۴ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال، هزینه هوشمندسازی کارت خودرو ۴۳۵ هزار ریال، هزینه خدمات پست ۵۰۰ هزار ریال، هزینه تولید پلاک و شماره گذاری ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال و هزینه بیمه شخص ثالث۳۶ میلیون و ۲۶۵ هزار و ۲۸۱ ریال) است. این رقم برای کارا دو کابین شامل ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده به علاوه ۸۷ میلیون و ۶۰۰ هزار و ۲۸۱ ریال (شامل هزینه مالیات و عوارض شماره گذاری به مبلغ ۴۷ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال، هزینه هوشمند سازی کارت خودرو ۴۳۵ هزار ریال، هزینه خدمات پست۵۰۰ هزار ریال، هزینه تولید پلاک و شماره گذاری۲ میلیون و۸۰۰ هزار ریال و هزینه بیمه شخص ثالث ۳۶ میلیون و ۲۶۵ هزار و ۲۸۱ ریال) است.

همه هزینه‌های فوق صرفا باید توسط شخص خریدار و از حساب بانکی شخص خریدار به حساب شرکت واریز شود.

علاوه بر این، در مشخصات کامیون کشنده امپاور که مجهز به کولر درجا و کیت ADR جهت حمل کالای خطرناک می‌باشد ذکر شده است: اشخاص حقیقی مجاز به ثبت سفارش برای یک دستگاه و اشخاص حقوقی حداکثر مجاز به ثبت سفارش پنج دستگاه خودرو هستند.

صدور سند و شماره گذاری فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود و رنگ خودرو‌ها سفید است.

خریداران باید پس از انجام خرید از طریق سامانه فروش محصول‌های گروه بهمن به آدرس bahman.iranecar.com از میان عاملیت‌های مجاز انتخاب کنند و جهت تحویل در محل کارخانه (قزوین شهرک صنعتی البرز، نبش خیابان حکمت دهم) مراجعه کنند.

خریداران ملزم به واریز هزینه‌های جانبی حداکثر تا پایان مهلت تسویه قرارداد در بورس به شماره حساب اعلامی به نام بهمن دیزل هستند که شامل ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده برمبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها جمعا به مبلغ ۱۱۲ میلیون و ۳۰۶ هزار و ۱۱ ریال (شامل مالیات و عوارض شماره گذاری به مبلغ ۳۱ میلیون و ۳۱۵ هزار ریال، تولید پلاک و شماره گذاری به مبلغ ۲ میلیون و ۶۳۵ هزار ریال، هزینه پست، صدور و هوشمند سازی کارت خودرو به مبلغ یک میلیون و ۲۶۲ هزار ریال و بیمه شخص ثالث به مبلغ ۷۷ میلیون و ۹۴ هزار و ۱۱ ریال) است.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین