|

نحوه استفاده از بیمه در تصادفات با حیوانات در جاده‌ها چگونه است؟

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران گفت:مقصر حادثه صورتی که بیمه بدنه داشته باشد می‌تواند خسارت خود را از بیمه دریافت کند.

نحوه استفاده از بیمه در تصادفات با حیوانات در جاده‌ها چگونه است؟
کد مطلب : 35518

سرهنگ مومنی، رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران اظهار کرد: همیشه این نکته را به یاد داشته باشید که مقصر حادثه در صورتی که بیمه بدنه داشته باشد می تواند خسارت خود را از بیمه دریافت نماید .

وی افزود : غیر مقصر حادثه هم می بایست از بیمه شخص ثالث شخص مقصر استفاده و خسارت خود را دریافت نماید .

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد : وقتی وسیله نقلیه در جاده ای در حال حرکت است و گله ای از حیوانات اهلی که معمولا مسئول هدایت کننده دارند به صورت ناگهانی وارد جاده می شوند . که اگر حادثه ای روی داد مسئول هدایت حیوانات باید جبران خسارت کند .

سرهنگ مومنی افزود : گاهی اوقات راه تابلوی عبور حیوانات دارد و گله ای از حیوانات حرکت کرده و عرض راه را عبور می کنند که وسیله نقلیه با حواس پرتی خود با آنها برخورد می نماید که راننده در اینجا باید جبران خسارت نموده و هزینه را به مسئول هدایت پرداخت کند.

وی گفت : در حادثه ای که خودرویی با حیوانات برخورد می کنند که ناگهان وارد راه می شوند اگر خود راننده مقصر بیمه بدنه داشته باشد می تواند از بیمه بدنه استفاده و خسارت خود را دریافت نماید .

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین