|

پیش‌بینی امروز قیمت دلار

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: افزایش قیمت طلا و ارز جنبه روانی دارد و متاثر از فضاسازی‌ها انجام شده است.

پیش‌بینی امروز قیمت دلار
کد مطلب : 36408

​سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی؛ عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس در گفت‌وگو با  ایبِنا با اشاره به افزایش قیمت ارز و طلا در روز‌های اخیر در کشور گفت: این افزایش قیمت متاثر از فضاسازی‌ها انجام شده و جنبه روانی دارد.

وی افزود: ما در حال حاضر در کشور مشکل کمبود ارز نداریم و دولت هم بار‌ها این موضوع را به صراحت اعلام کرده است.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اظهار کرد: طبق دستور صادر شده سهمیه ارز هر ایرانی با کارت ملی از دو هزار یورو به ۵ هزار یورو افزایش یافته و این خود نشان می‌دهد که کشور با محدودیتی در منابع ارزی خود مواجه نیست.

میرتاج‌الدینی تصریح کرد: فضاسازی‌های انجام گرفته در فضای مجازی و بار روانی که این فضاسازی‌ها داشته بر قیمت ارز و سکه تاثیرگذار بوده و باعث افزایش قیمت آن در بازار شده است ؛ چراکه همانطور که بار‌ها مقامات دولتی اعلام کرده‌اند با محدودیتی در منابع ارزی مواجه نیستیم.

وی افزود: دولت و بانک مرکزی برنامه‌هایی را برای کنترل و نظارت بر بازار سکه و ارز در دستور کار دارند که امیدواریم هرچه زودتر شاهد بازگشت آرامش به بازار ارز و طلا باشیم.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس خاطرنشان کرد: با اقدامات بانک مرکزی در روزهای اخیر و آرام‌تر شدن جو روانی بازار شاهد کاهش قیمت در بازار ارز هستیم و پیش‌بینی می‌شود که این روند کاهشی طی امروز و روزهای آتی نیز ادامه داشته باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین