|

افت 2 هزار واحدی شاخص بورس

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۲ هزار واحدی روبه‌رو شد.

افت 2 هزار واحدی شاخص بورس
کد مطلب : 36870

 در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 13میلیارد و 686میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 8هزار و 564میلیارد تومان در بیش از 558هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 2هزار و 816واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 656هزار و 600واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ایران خودرو و بانک ملت شد و در مقابل شرکت‌های سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، فولاد مبارکه اصفهان و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 6میلیارد و 25میلیون ورقه به‌ارزش 10هزار و 798میلیارد تومان در 292هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 66واحد رشد کرد و در ارتفاع 21هزار و 346واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی زاگرس و سنگ آهن گهر زمین، و بیشترین اثر منفی بر این نماگر به نام شرکتهای آهن و فولاد غدیر ایرانیان، مجتمع جهان فولاد سیرجان و پویا زرکان آق دره شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین