|

آخرین جزئیات درباره خرید ربع سکه از بورس

متقاضیان خرید ربع سکه امروز (چهارشنبه، ۱۶ فروردین ماه) می‌توانند با ارائه کارت ملی تا سقف پنج قطعه ربع سکه از صرافی‌های مجاز خرید کنند.

آخرین جزئیات درباره خرید ربع سکه از بورس
کد مطلب : 37424

مرکز مبادله ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که معاملات ربع سکه بهار آزادی با نماد «ربع سکه» در سامانه معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران از روز سه‌شنبه (۱۵ فروردین ماه) آغاز شد.

بر این اساس ربع سکه تنها توسط بانک مرکزی عرضه می‌شود و امکان خرید آن تنها از طریق کارگزاران عضو مرکز مبادله ارز و طلا امکان‌پذیر است.

حجم معاملات ربع سکه در روز گذشته ۱۱۲ قطعه ربع سکه بود و بر اساس اعلام مرکز مبادله ارز و طلا آخرین قیمت ربع سکه ۹ میلیون و ۵۱۳ هزار تومان بود.

طبق این گزارش افراد بالای ۱۸ سال امروز می‌توانند با مراجعه به تارنمای مرکز مبادله ارز و طلای ایران، به نشانی www.ice.ir ربع سکه را از صرافی‌های عضو خریداری کنند.

هر شخص بالای ۱۸ سال تنها یک بار در سال می‌تواند اقدام به خرید ربع سکه کند و اشخاصی که پیش از این از بورس کالای ایران ربع سکه خریداری کرده‌اند، امکان خرید مجدد ربع سکه در مرکز مبادله ایران را نخواهند داشت.

به گفته کارشناسان ربع سکه هم اکنون بیش از ۵.۵ میلیون تومان حباب دارد و عرضه در مرکز مبادله ارز و طلا می‌تواند موجب کاهش قیمت طلا و سکه شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت ربع سکه در تابلوی اتحادیه صنف فروشندگان، سازندگان طلا و جواهر ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و در تابلوی بازار متشکل ۹ میلیون و ۵۱۳ هزار تومان است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین