|

قیمت جدید طلا و سکه در بازار (۲۰ فروردین)

امروز در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۵۳۸ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

قیمت جدید طلا و سکه در بازار (۲۰ فروردین)
کد مطلب : 37487

هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۵۳۸ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۳۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۹ میلیون تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۱ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۷ میلیون تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۱۱ میلیون تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۲۰۰۷ دلار است.

بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار امروز (یک‌شنبه ۲۰ فروردین ماه) با افزیش نسبت به روز گذشته، ۴۰ هزار و ۹۹۸ تومان و قیمت حواله دلار ۳۷ هزار و ۲۷۰ تومان اعلام شد.

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو نیز نسبت به دیروز افزایش یافته و ۴۴ هزار و ۹۴۲ تومان، و نرخ حواله یورو ۴۰ هزار و ۸۵۷ تومان اعلام شده است.

همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا، نرخ اسکناس درهم با افزایش نسبت به دیروز ۱۱ هزار و ۱۶۳ تومان و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۱۴۸ تومان اعلام شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین