|

دومین نشست تامین مالی از طریق صکوک

سلسله نشست‌های پرسش و پاسخ در حوزه تامین مالی از طریق انتشار صکوک بطور رایگان برای متقاضیان تامین مالی و تمامی ناشران بورسی و فرابورسی توسط شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه برگزار می‌گردد.

دومین نشست تامین مالی از طریق صکوک
کد مطلب : 37988

 سلسله نشست‌های پرسش و پاسخ در حوزه تامین مالی از طریق انتشار صکوک بطور رایگان برای متقاضیان تامین مالی و تمامی ناشران بورسی و فرابورسی توسط شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه به عنوان رکن اصلی انتشار صکوک برگزار می‌گردد.

پس از برگزاری موفق اولین نشست تامین مالی از طریق صکوک در چهارشنبه گذشته که با استقبال متقاضیان همراه بود، دومین جلسه پرسش و پاسخ در حوزه تامین مالی از طریق انتشار صکوک در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ برگزار خواهد شد.

متقاضیان بخش خصوصی می‌توانند جهت حضور در این نشست‌ها با توجه به محدودیت ظرفیت با هماهنگی قبلی از طریق تماس با شماره تلفن ۴۲۴۳۱۸۸۳ و ارائه معرفی‌نامه اقدام نمایند. این نشست‌ها در روزهای چهارشنبه راس ساعت ۱۰ صبح در دفتر اصلی شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه (به عنوان رکن اصلی تامین مالی و انتشار اوراق بدهی در بازار سرمایه ایران) به آدرس تهران، خیابان مطهری، خیابان کوه نور، کوچه ششم، شماره ۶ برگزار می‌شوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین