|

پیمان قربانی رئیس پژوهشکده پولی و بانکی شد

با حکم رئیس کل بانک مرکزی، پیمان قربانی معاون اقتصادی سابق این بانک، رئیس پژوهشکده پولی و بانکی شد.

 پیمان قربانی رئیس پژوهشکده پولی و بانکی شد
کد مطلب : 38589

محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی با صدور حکمی، پیمان قربانی معاون اقتصادی سابق این بانک را بعنوان رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی منصوب کرد. 

ابوالحسنی قائم مقام بانک مرکزی و سرپرست پیشین پژوهشکده پولی و بانکی در مراسم معارفه رئیس جدید پژوهشکده پولی و بانکی، در سخنانی ضمن تبریک به قربانی اظهار داشت: در دوره جدید تلاش شد پژوهشکده با اقدامات و پژوهش های کاربردی بتواند بازویی قوی برای بانک مرکزی شود که در این امر تاحد قابل قبولی موفق بوده است.

ابوالحسنی افزود: گزارش های سیاستی و پژوهش های کاربردی نظیر موضوع تثبیت ارزی ، اضافه برداشت ها و موضوع اصلاح واحد پول کشور از جمله آنها است.

قائم مقام بانک مرکزی تاکید کرد: همکاران و اعضای هیات علمی پژوهشکده پولی و بانکی در تحقیقات و پژوهش های خود مطابق نیازهای بانک مرکزی حرکت می کنند و امیدواریم این رویه قوام و دوام داشته باشد و پژوهشکده بهتر از قبل به راه خود ادامه دهد.

وی همچنین در خصوص افزایش اعضای هیات علمی پژوهشکده تاکید کرد و گفت: در خصوص جذب نخبگان و شاگردان ممتاز دانشگاهها برنامه ریزی و اقدام لازم صورت گیرد.

پیمان قربانی رئیس جدید پژوهشکده پولی و بانکی نیز در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی به جهت اعتماد به ایشان  و همچنین تشکر از زحمات ابوالحسنی سرپرست پیشین پژوهشکده گقت: با کمک همکاران پژوهشی و حمایت های بانک مرکزی تلاش خواهیم کرد تا کمک کار قوی برای سیستم بانکی کشور و بانک مرکزی باشیم .

 قربانی ابراز امیدواری کرد: پژوهشکده  بتواند در تحقیقات خود همواره مکمل رفع نیازهای بانک مرکزی باشد. رئیس جدید پژوهشکده پولی و بانکی در ادامه گفت: پژوهش های کاربردی و همچنین تشکیل « کمیته نقدینگی» برای کمک به بهبود اقتصاد کشور در دستور کار قرار دارد.

گفتنی است، پیمان قربانی رئیس جدید پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی ، دکتری اقتصاد از دانشگاه ESSEX انگلستان با گرایش تخصصی: اقتصاد پول، اقتصاد کلان و اقتصاد سنجی  دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین