|

وام ۵ میلیونی اربعین برای این گروه تصویب شد

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: در خصوص ارائه تسهیلات پنج میلیون تومانی ویژه پیاده‌روی اربعین به دانشجویان با یکی از بانک های عامل قراردادی را امضا کرده‌ایم.

وام ۵ میلیونی اربعین برای این گروه تصویب شد
کد مطلب : 38963

مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: آمارها نشان می دهند که تا پایان ترم گذشته حدود ۱۱۱ هزار نفر برای دریافت وام های مختلف در دانشگاه های سراسر کشور ثبت نام کرده اند و وزارت علوم جمعا به مبلغ ۴۳۵ میلیارد تومان تسهیلات در قالب وام  به دانشجویان پرداخت کرده است.

به گفته وی جلسه هیئت امناء برای تعیین میزان و مبلغ وام های مختلف به دانشجویان برای سال تحصیلی جدید در نیمه مرداد برگزار و در صورت تصویب مبالغ وام های پرداختی، به دانشگاه های سراسر کشور ابلاغ خواهد شد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم  بیان کرد: در حال حاضر وام تمام دانشجویانی که در ترم گذشته برای وام تحصیلی، وام ودیعه مسکن و وام ضروری در دانشگاه های سراسر کشور ثبت نام کرده و مورد تایید مرکز آموزش عالی مربوطه بوده اند، تا هفتم تیر امسال پرداخت شده است.

او ادامه داد: اگر دانشجویی هنوز وام درخواستی خود را دریافت نکرده، احتمالا مدارکش به تایید دانشگاه مربوطه نرسیده است و باید این موضوع را از طریق واحد دانشگاهی خود پیگیری کند.

او گفت: در خصوص ارائه تسهیلات ویژه پیاده روی اربعین به دانشجویان، با یکی از بانک های عامل قراردادی را امضا کرده ایم. پیاده روی اربعین دانشجویان به صورت گروهی انجام می شود و به شرط تصویب در شورای فرهنگی هر دانشگاه به دانشجویان به طور متوسط مبلغ پنج میلیون تومان وام پرداخت  خواهد کرد.

او افزود: در حال پیگیری هستیم که این مبلغ برای دانشجویان شرق کشور به دلیل طی مسافت بیشتر و بالطبع افزایش هزینه کردشان، بیشتر باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین