|

ایجاد بازار سرمایه در لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان از موافقت وزیر اقتصاد با ایجاد بازار سرمایه در استان خبر داد.

ایجاد بازار سرمایه در لرستان
کد مطلب : 39644

سیروس ابراهیمی امروز یازدهم شهریورماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ایجاد بازار سرمایه یا بازار بورس از نیازهای اصلی استان محسوب می‌شود که در سفر اخیر وزیر اقتصاد و دارایی مورد بحث قرار گرفت و موافقت شد.

وی تصریح کرد: ارتقاء گمرک استان از مدیریت به اداره کل و حل و فصل مشکل مکان آن که از ۱۰ سال گذشته جانمایی شده اما اعتبار لازم تخصیص داده نشده است، مورد موافقت وزیر اقتصاد قرار گرفت.

معاون استاندار خاطرنشان کرد: بیش از چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات به مرغداری‌ها در جریان مردمی‌سازی یارانه‌ها پرداخت شد که اکنون توان باز پرداخت ندارند و امهال وام از سوی وزیر اقتصاد و دارایی موافقت شد.

ابراهیمی اضافه کرد: اعطای مجوز بخشش جرایم و دیرکردهای مالیاتی باید به صورت ۱۰۰ درصد در اختیار استان باشد، همچنین ارتقاء منابع بانکی از دیگر درخواست‌ها می‌باشد.

وی بیان کرد: موافقت تامین منابع برای حداقل چهار صنعت لرستان مانند کشت و صنعت، یخچال سازی بوژان، لاستیک سازی و نساجی بروجرد توسط وزیر اقتصاد و دارایی صورت گرفت، همچنین در یک جلسه تخصصی با ایشان مشکلات سه مورد دیگر بیان شد.

معاون استاندار لرستان اظهار کرد: سفر اخیر سید احسان خاندوزی وزیر اقتصادی و دارایی به لرستان مثبت ارزیابی می‌شود و در این راستا مصوبات خوبی صورت گرفت.

ابراهیمی تصریح کرد: برای توسعه لرستان باید مشکلات ساختاری برطرف شود که در این راستا به مدیرکل اقتصاد دارایی این استان از سوی وزیر ماموریت داده شد تا مصوبات به انجام و اقدام عملیاتی تبدیل شود.

گفتنی است، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی چهارم شهریورماه امسال در سفر یک روزه به لرستان ضمن بازدید از طرح‌های اقتصادی چندین طرح را افتتاح کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین