|

پرداخت بیش از ۱۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه

بانک سپه در پنج‌ ماه نخست سال در حوزه تسهیلات تکلیفی مبلغ ۱۱۵ هزار و ۶۳۵ میلیارد و ۷۲۲ میلیون ریال پرداخت کرده است.

پرداخت بیش از ۱۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
کد مطلب : 39754

بانک سپه در پنج‌ماه نخست سال جاری در حوزه تسهیلات تکلیفی مبلغ ۱۱۵ هزار و ۶۳۵ میلیارد و ۷۲۲ میلیون ریال در قالب بیش از ۸۶ هزار و ۸۰۵ فقره تسهیلات در حوزه‌های قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری، اشتغالزائی، کمک ودیعه مستاجران و قانون جهش تولید مسکن پرداخت کرده است.

این بانک که در زمره بانک‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج است، در پنج‌ماه نخست سال جاری به ۲۷ هزار و ۶۲۱ پرونده به میزان ۵۷ هزار و ۹۴ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج با کارمزد ۴ درصد پرداخت کرده است.

این در حالی است که در حوزه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری، بانک سپه در مدت اشاره شده ۱۶ هزار و ۵۰۶ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال برای ۲۶ هزار و ۳۰۴ فقره پرونده اختصاص داده است.

بانک سپه همچنین مبلغ ۲۵ هزار و ۷۴۸ میلیارد و ۷۱۵ میلیون ریال جمعاً بابت ۱۹ هزار و ۵۹۵ فقره تسهیلات اشتغا‌لزائی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی، استانداری‌ها، اشتغال زندانیان، بنیاد برکت، صندوق نوآوری و شکوفایی مجموعاً از محل سهمیه ابلاغی قانون بودجه سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲، در پنج‌ماه نخست سال جاری پرداخت کرده است.

این بانک همچنین به تعداد چهار هزار و ۹۳۶ فقره پرونده تسهیلات کمک ودیعه مسکن مستأجرین (موضوع قانون جهش تولید مسکن) در مدت مذکور از محل سهمیه ابلاغی قانون بودجه سال ۱۴۰۱ مبلغ ۳ هزار و ۱۰۱ میلیارد و ششصد میلیون ریال و نیز از محل سهمیه دوسال اخیر مجموعاً مبلغ یکهزار و ۲۲۰ میلیارد و ۴۹۲ میلیون ریال به دوهزار و ۳۶۴ فقره پرونده ودیعه مسکن به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی اختصاص داده است.

 

بانک سپه در مدت مذکور مبلغ ۱۱ هزار و ۹۶۴ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال به ۵ هزار ۹۸۵ فقره پرونده تسهیلاتی در راستای قانون جهش تولید مسکن (بهسازی و نوسازی مسکن روستایی) پرداخت کرده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین