|

اعلام نتایج قرعه‌کشی ایران خودرو

دیروز مراسم قرعه‌کشی طرح بزرگ پیش‌فروش محصولات ایران خودرو برگزار شد و نتایج آن امروز اعلام می‌شود.

اعلام نتایج قرعه‌کشی ایران خودرو
کد مطلب : 36710

دیروز برندگان ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو در قرعه‌کشی طرح بزرگ پیش‌فروش ایران خودرو مشخص شد که زمان تحویل خودرو بر اساس نتایج و اولویت طرح‌ها است.

بر اساس اطلاعیه ایران خودرو، زمان اعلام نتایج قرعه‌کشی ایران خودرو حداکثر تا ساعت ۱۴ امروز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ است.

بر اساس بخشنامه طرح‌های پیش‌فروش ایران خودرو زمان تحول همه ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو از تیر تا اسفند ۱۴۰۲ تعیین شده است و ثبت‌نام کنندگان این طرح می‌توانند برای مشاهده نتیجه قرعه‌کشی به نشانی اینترنتی فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کنند. البته پیامک اعلام برای افرادی که برنده شده‌اند ارسال خواهد شد.

متقاضیانی که برنده نشده‌اند نیز می‌توانند از ساعت ۲۴ امشب به وجوه حساب وکالتی خود دسترسی داشته باشند و برندگان در قرعه کشی باید از حساب وکالتی یا هر حساب دیگر نسبت به واریز وجه و تکمیل ثبت نام در سایت فروش محصولات ایران خودرو اقدام کنند.

نکته مهمی که باید به آن جه کنیم این است که وجود وجه حساب وکالتی یا واریز وجه در آن حساب به معنی تکمیل ثبت نام نیست و در صورت عدم مراجعه برندگان برای واریز وجه در سایت رسمی فروش محصولات ایران خودرو، ثبت‌نام لغو خواهد شد.

نتایج قرعه کشی طرح حمایت از جوانی جمعیت و خانواده و همچنین جایگزینی خودرو‌های فرسوده نیز پس از مشخص شدن نتایج استعلام از نهاد‌های مرتبط اعلام خواهد شد.

در طرح پیش فروش ایران خودرو در مجموع یک میلیون و ۸۱۴ هزار و ۷۵۹ نفر ثبت نام کردند که ۴۳۱ هزار و ۹۲۹ نفر از این ثبت‌نام کنندگان در پیش فروش طرح جوانی جمعیت، ۹۳۹ هزار و ۸۷۲ نفر در طرح پیش فروش عادی و ۴۴۲ هزار و ۷۷۸ نفر نیز در طرح پیش فروش خودرو‌های فرسوده ثبت‌نام کردند.

در این طرح چهار خودروی پژو پارس سفارشی ELX با موتور XU 7 P، راناپلاس، وانت آریسان ۲ دوگانه سوز و سورن پلاس بنزینی عرضه شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین