|

جزئیات خرید خودروهای وارداتی اعلام شد

خریداران خودرو وارداتی باید در سامانه یکپارچه خودرو ثبت‌نام و مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی واریز کنند.

جزئیات خرید خودروهای وارداتی اعلام شد
کد مطلب : 36893

بر اساس اعلام وزارت صمت، اطلاعیه برنامه ثبت‌نام خودرو‌های وارداتی در سامانه یکپارچه خودرو امروز منتشر خواهد شد و متقاضیان می‌توانند با مطالعه بند‌های اطلاعیه و در صورت احراز شرایط پس از آغاز مهلت، برای دریافت خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه خودرو ثبت‌نام کنند.

برنامه فروش خودرو‌های وارداتی بدین صورت است که در مرحله اول افرادی که قصد خرید خودروی وارداتی دارند در سامانه یکپارچه خودرو ثبت‌نام می‌کنند، البته این ثبت‌نام مشروط به واریز مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی و مسدود شدن آن و احراز شرایط عمومی ثبت‌نام است.

در حضور نهاد‌های نظارتی قرعه‌کشی انجام خواهد شد و پس از آن ۱۰۰ هزار نفر اول به عنوان اولویت دریافت خودروی وارداتی تعیین خواهند شد و دیگر افرادی که در قرعه‌کشی پذیرفته نشده‌اند می‌توانند مبلغ مسدود شده در حساب وکالتی خود را برداشت کنند.

نفرات برگزیده در ثبت‌نام پس از اعلام در سامانه یکپارچه خودرو به ترتیب اولویت می‌توانند از میان خودرو‌هایی که وارد می‌شوند، خودروی خود را انتخاب کرده و به اندازه مبلغ هزینه خودرو در مقصد (CFR) مابقی مبلغ خودرو را پرداخت کنند.

هزینه‌های مالیات، عوارض و از این دست موارد نیز پس از مشخص شدن زمان تحویل خودرو و در زمان تعیین شده توسط خریداران باید پرداخت شود.


 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین