|

واریز وجه منتخبان فروش فوق‌العاده تارا اتوماتیک با اولویت تابستان ۱۴۰۲

برای متقاضیانی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها، بخش دوم اولویت تابستان ۱۴۰۲، در نوبت دریافت تحویل ۹۰ روزه (فروش فوق‌العاده) تارا اتوماتیک هستند، پس از ارسال پیامک از سوی ایران‌خودرو، امکان واریز وجه برای مشتریان فراهم می‌شود تا وجه خودرو را تسویه کنند.

واریز وجه منتخبان فروش فوق‌العاده تارا اتوماتیک با اولویت تابستان ۱۴۰۲
کد مطلب : 38071

طبق بخشنامه ارائه شده توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو، برای متقاضیانی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها، بخش دوم اولویت تابستان ۱۴۰۲ را در فروش فوق‌العاده تارا اتوماتیک کسب کرده‌اند، پیامک از سوی شرکت ارسال شده و بدین ترتیب مشتریان می‌توانند برای واریز وجه خودرو به مبلغ ۴۹۰ میلیون و ۵۵۱ هزار و ۵۰۰ ریال با موعد تحویل سه ماهه، اقدام کنند.

گفتنی است که اولویت‌های اعلامی، مجاز به ثبت‌نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه در این دوره هستند و تغییر خودرو امکان‌پذیر نیست.

متقاضیان می‌بایست به منظور تکمیل وجه خودروی خود صرفاً از طریق سامانه ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند.

این مهلت برای واریز وجه از دوشنبه هفته جاری (یکم خرداد  ماه) آغاز شده و تا پنجشنبه هفته آینده (11 خرداد ماه) ادامه خواهد داشت.

بر اساس آنچه اعلام شده، سند خودرو یکسال در رهن شرکت خواهد بود، انتقال امتیاز به شخص ثالث و فروش حواله خودرو به صورت وکالتی ممنوع است و در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود. 

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین