|

شورای رقابت‌: عرضه خودرو در بورس ضد رقابتی و متخلفانه است

رئیس شورای رقابت در نامه‌ای خطاب به مدیرعامل بهمن موتور اعلام کرد: عرضه خودرو در بورس کالا اقدامی ضد رقابتی و متخلفانه است و باید به سرعت متوقف شود.

شورای رقابت‌: عرضه خودرو در بورس ضد رقابتی و متخلفانه است
کد مطلب : 38438

سیدمحمدرضا سیدنورانی رئیس شورای رقابت در نامه‌ای خطاب به مدیرعامل بهمن موتور، اعلام کرد که عرضه خودرو در بورس اقدامی ضد رقابتی و متخلفانه است و باید به سرعت متوقف شود.

در نامه نورانی رئیس شورای رقابت، به مدیرعامل شرکت بهمن‌موتور آمده است:‌

به اطلاع می‌رساند که اطلاعیه منتشر شده در بورس کالا در خصوص عرضه خودروی دیگینیتی پرستیژ آن شرکت مغایر با مفاد دستورالعمل تنظیم بازار خودروی سواری مصوب این شورا در جلسه 543 مورخ 11 بهمن 1401 است که بر اساس اختیار قانونی شورای رقابت، موضوع بند 5 ماده 58 قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی تصویب و ابلاغ شده و لازم‌الاجرا است؛ زیرا که بر اساس آن دستورالعمل، عرضه خودروی سواری باید از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو بر مبنای قیمت‌گذاری موضوع آن انجام گیرد.

لذا تأکید می‌شود هرگونه اقدام برخلاف مفاد دستورالعمل مذکور، تخلف ضد رقابتی محسوب می‌شود و منجر به پیگرد قانونی از طریق مراجع نظامی و قضاوتی خواهد شد. لذا به آن شرکت اکیدا اخطار می‌‌دهیم که شروع به این اقدام ضدرقابتی و متخلفانه را سریعا متوقف کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین