|

اعلام شرایط پیش فروش محصول پرطرفدار سایپا

گروه خودروسازی سایپا شرایط پیش فروش وانت نیسان را اعلام کرد.

اعلام شرایط پیش فروش محصول پرطرفدار سایپا
کد مطلب : 39759

در این شرایط نیسان تک‌سوز آپشنال با رنگ همیشگی یعنی آبی به بازار عرضه شده است. بهای خودرو در این شرایط نامشخص است و در زمان صدور دعوتنامه قیمت خودرو مشخص خواهد شد.

به دلیل ارائه پیشنهاد افزایش قیمت سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان، خودروسازان شرایط فروش فوری خود را متوقف کرده‌اند تا میزان افزایش قیمت‌ها مشخص شود.

قیمت نیسان تک‌سوز آپشنال در حال حاضر حدود 517 میلیون تومان است. در شرایط پیش فروش، مبلغ 258 میلیون و 500 هزار تومان به عنوان پیش پرداخت خودرو در نظر گرفته شده است. این مبلغ نیمی از قیمت خودرو در زمان حال است. البته تا زمان تحویل نهایی خودرو در زمستان 1402، قیمت نهایی خودرو تغییر خواهد یافت. موعد تحویل خودروها در این شرایط فروش نیز دی الی اسفند 1402 اعلام شده است. این طرح از ساعت 11 صبح روز پنجشنبه مورخ 16 شهریورماه 1402 برقرار شده است و مشتریان می‌توانند نسبت به ثبت نام در آن اقدام کنند.

نیسان تک سوز آپشنال 285 میلیون و 500 هزار تومان در زمان تحویل خودرو مشخص می‌شود آبی دی، بهمن و اسفند 1402

اعلام شرایط پیش فروش وانت نیسان در حالی صورت می‌گیرد که تا مدتی پیش، خریداران این خودرو منتظر پلاک شدن خودروهایشان بودند. سازمان استاندارد اخیرا سخت‌گیری در مورد خودروهای قدیمی تولید داخل همچون وانت نیسان جونیور یا بنز واگن هود ایران خودرو دیزل را آغاز کرده است. بنابراین امکان دارد تا زمان تحویل خودروها به مشتریان، مشکلات دیگری در حوزه شماره‌گذاری خودرو رخ دهند. وانت نیسان یکی از قدیمی‌ترین خودروهای تولید داخل است که از پنج دهه پیش تاکنون روی خط تولید سایپا قرار دارد. به تازگی این شرکت موتور 2.4 لیتری این وانت را دستخوش تغییرات جدیدی کرده است تا استانداردهای آلایندگی را پاس کند.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین