|

اختصاص ۵۰ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن

فرماندار تیران و کرون گفت: نهضت ملی مسکن در این شهرستان با اختصاص زمین دولتی ۵۰ هکتاری آغاز می‌شود.

اختصاص ۵۰ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن
کد مطلب : 35115

علی محمدی‌کیا، به موضوع نهضت ملی مسکن اشاره و اظهار کرد: ۵۰ هکتار از زمین‌های شهرک بهارستان تیران تفکیک و برای نهضت ملی مسکن پیش‌بینی شده است.

وی افزود: پنج هزار نفر از تیران و کرون در سامانه طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که بخش عمده‌ای  از آن متعلق به بخش کرون و رضوانشهر بود و با پیش‌بینی زمین و بهره‌گیری از مازاد زمین‌های دولتی برای این دو شهر نیز شاهد احداث مسکن خواهیم بود.

فرماندار تیران و کرون با اشاره به طرح‌های مسکن‌سازی، تصریح کرد: بنیاد مسکن هم ۸ پروژه مسکن روستایی با ظرفیت ۲۰۰ واحدی در دست دارد و ۳۰۰ واحد نیز در حال مطالعه است.

محمدی کیا با بیان اینکه عزم مدیریت شهرستان بر احداث خانه برای افراد فاقد منزل است، گفت: زمین رایگان و تسهیلات بانکی برای ساخت مسکن مطابق با دستورالعمل‌های دولتی اجرا می‌شود.

وی از تشکیل انجمن خیران مسکن‌ساز در تیران و کرون خبر داد و گفت: این مجموعه باید زودتر از این زمان ایجاد می‌شد و برای اقشار آسیب‌پذیر و جوانان خانه احداث می‌شد، اما تأخیر در این امر خسارت به توسعه شهرستان و مردم زده است.

فرماندار تیران و کرون خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این مجمعِ خیریه‌ای شاهد انجام پروژه‌های مسکن‌سازی برای افراد فاقد خانه به‌ویژه جوانان خواهیم بود.

محمدی‌کیا از تصویب صدور پروانه‌های تجاری‌سازی برخی از املاک شهروندان تیرانی در کمسیون ماده پنج خبر داد و افزود: املاک واقع در بلوار شهید بهشتی غربی و شرقی و خیابان طالقانی شمالی مشمول این مصوبه شدند.

ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین