|

بازسازی واحدها به‌زودی آغاز می‌شود

رییس بنیاد مسکن انقلاب از انجام برآورد خسارت زلزله خوی خبر داد و گفت: با تصویب تسهیلات و بلاعوض از سوی دولت، کار بازسازی واحدهای خسارت دیده آغاز می‌شود.

بازسازی واحدها به‌زودی آغاز می‌شود
کد مطلب : 36460

اکبر نیکزاد با اشاره به زلزله شب گذشته خوی، اظهار کرد:‌ بنیاد مسکن انقلاب که وظیفه بازسازی را برعهده دارد هم اکنون با نیروهای خود در منطقه برای امدادرسانی، برآورد میزان خسارت ها و تشکیل پرونده برای ساکنان زلزله زده در منطقه مستقر است.

وی ادامه داد: همکاران بنیاد مسکن برای تشکیل پرونده بازسازی و برآورد خسارت‌های وارده به واحدهای مسکونی در مناطق روستایی و شهری با اولویت واحدهای مسکونی روستایی ورود پیدا کردند و تشکیل و تکمیل پرونده در حال انجام است تا به فوریت عملیات بازسازی این واحدها آغاز شود.

وی افزود: با توجه به اینکه همکاران بنیاد مسکن در منطقه هستند و نیروهای بنیاد مسکن از استان های همجوار برای امدادرسانی در منطقه حاضر هستند همزمان عملیات امدادرسانی و برآورد میزان خسارت‌ها در حال انجام است.

رئیس بنیاد مسکن گفت: بلافاصله پس از تکمیل و جمع‌بندی میزان خسارت‌ها، آمارها به ستاد حوادث غیرمترقبه و وزارت کشور ارائه می‌شود تا موضوع تسهیلات و بلاعوض برای دولت ارسال و با تصویب و تخصیص بودجه برای بازسازی، کار بازسازی واحدهای زلزله‌زده انجام شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین