|

قیمت‌‌تمام شده صنعتی‌سازی مسکن در کشور بالاست

وزیر راه وشهرسازی با بیان این‌که قیمت‌‌تمام شده صنعتی‌سازی مسکن در کشور بالاست، گفت:روسیه و برخی کشورها درخواست تعمیر هواپیما در ایران را دارند.

قیمت‌‌تمام شده صنعتی‌سازی مسکن در کشور بالاست
کد مطلب : 37575

مهرداد بذرپاش اظهار کرد: در حوزه ساختمان رویکرد ما صنعتی سازی است تا هم قیمت تمام شده ساختمان کاهش یابد و هم سرعت ساخت افزایش یابد.

وی ادامه داد: در کشور چند مجموعه از جمله مجموعه متصل به وزارت دفاع این کار را انجام می دهند. ولی هنوز این فناوری در ابعاد گسترده در داخل استفاده نشده است که دلیل عمده آن قیمت تمام شده بالای آن است. بنابراین باید تلاش کنیم تا قیمت تمام شده کاهش یابد تا به فتح بازار نیز برسیم. 

وی افزود: اکتساب فناوری خوب است ولی باید فناوری در بازار مورد استفاده قرار بگیرد که موریتانی اصلی شورای عالی پژوهش وزارت راه همین موارد است. این شورا نیازهای ذیل وزارت راه و شهرسازی را احصا و نیازها را  در داخل و خارج از کشور تامین خواهد کرد. 

وزیر راه و شهرسازی همچنین با یادآوری این‌که در حوزه کمک ناوبری اتفاقات خوبی افتاده است،گفت: پیش تر ما توان تعمیر یک قطعه را نداشتیم اما امروز بسیاری از قطعات هواپیما در داخل کشور تعمیر می‌شود. برخی کشورها هواپیماهای خود را برای تعمیر به کشور ما می فرستند که اتفاقات خوبی است و باید تسریع شود.

بذرپاش تاکید کرد: روسیه و برخی کشورهای دیگر برای تعمیر هواپیما به کشور ما مراجعه کرده‌اند و بازار تعمیرات هواپیما در داخل کشور ایجاد شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین