|

پیش‌بینی مخاطرات جوی نقش بسزایی در مدیریت بحران‌ها دارد

معاون وزیر راه و شهرسازی در شصت و دومین سالگرد تاسیس سازمان هواشناسی گفت: پیش‌بینی مخاطرات جوی نقش به‌سزایی در مدیریت بحران‌ها دارد.

پیش‌بینی مخاطرات جوی نقش بسزایی در مدیریت بحران‌ها دارد
کد مطلب : 3781

‌به گزارش خبرگزارش فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سحر تاج‌بخش مسلمان،‌ در مراسم شصت و دومین سالگرد تاسیس سازمان هواشناسی که در محل پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو برگزار شد با تبریک این روز بیان کرد: امسال تجربه بسیار جدیدی برای همه ما در سطح دنیا بود و ارکان عملیاتی در سطح جهان با بیماری ناشناخته کرونا مواجه بودند.

وی با گرامیداشت یادو خاطره درگذشتگان بیماری کرونا ‌ افزود: کرونا تجربیات خوبی هم برای همگان بر جای گذاشت و آن این است که پیش‌بینی مخاطرات جوی نقش بسیار تاثیرگذاری در مدیریت بحران‌ها دارد؛ موضوعی که همکاران من در سازمان هواشناسی سال‌ها با آن عجین هستند و زندگی ما با این مخاطرات و بحران‌ها عجین است.

رئیس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به هم‌نشینی مدام کارشناسان این سازمان با بحران‌ها بیان کرد: از این جهت است که ما همواره اصرار و تاکید داریم در سطح دولتمردان در حوزه‌های نظارتی و دولتمردان سازمان هواشناسی مورد حمایت قرار گیرد و قدردان همه کمک های انجام شده به این سازمان در دو سال گذشته هستیم.

وی با اشاره به تلاش این سازمان برای حرکت پرتوان در این مسیر ابراز امیدواری کرد: حمایت دولتمردان و تصمیم‌گیران از این سازمان ادامه داشته باشد و این سازمان بتواند، پیش‌بینی‌های باکیفیت‌تر با هدف مدیریت بحران ها و مخاطرات جوی ارائه کند.

انتهای پیام/


دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین