|

نهضت ملی مسکن شتاب گرفت

مدیرعامل بانک مسکن از امضای قرارداد ۲۷۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: این طرح در بانک تخصصی بخش مسکن با شتاب مناسبی در حال پیگیری است.

نهضت ملی مسکن شتاب گرفت
کد مطلب : 39341

عباس حسینی با بیان اینکه تا نیمه مردادماه سال جاری قرارداد 270 هزار و 145 واحد مسکونی امضا شده است، اظهار کرد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ابعاد مختلف از جمله تامین مالی، تامین زمین و رسیدگی به پرونده متقاضیان در حال انجام است.

وی ادامه داد: سازمان‌های مختلف در این حوزه با همکاری یکدیگر در حال تلاشند تا دولت به وعده شفاف خود در حوزه خانه‌دار کردن قشر متوسط و کمتربرخوردار جامعه عمل کند.

مدیرعامل بانک مسکن افزود: طرح نهضت ملی مسکن در بانک توسعه‌ای و تخصصی مسکن با شتاب مناسبی در حال پیگیری است و عمده کار تسهیلاتی بانک نیز مربوط به همین طرح است. در همین راستا، قرارداد 32 هزار و 820 پروژه ذیل طرح نهضت ملی مسکن منعقد شده که بانک طی آن متعهد به پرداخت 920 هزار و 483 میلیارد ریال شده است.

حسینی تصریح کرد: بانک مسکن تاکنون از محل آورده متقاضیان و منابع خود، مبلغ 795 هزار و 986 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است که با توجه به اینکه پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن به طور مرحله‌ای و همراه با پیشرفت پروژه‌ها انجام می‌پذیرد با تکمیل مراحل بعدی میزان مبلغ تعهدی بانک نیز پرداخت خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین