|

کارت‌ سوخت جایگاه ها تنها برای سوختگیری اضطراری است

رئیس صنف جایگاهداران کشور گفت:کارت‌های هوشمند سوخت موجود در جایگاه‌های عرضه سوخت، فقط برای سوختگیری موارد اضطراری در نظر گرفته شده است.

کارت‌ سوخت جایگاه ها تنها برای سوختگیری اضطراری است
کد مطلب : 37188

قلی زاده رئیس صنف جایگاهداران کشور گفت: تعداد کارت‌های آزاد بنزین به‌اندازه تعداد نازل‌های سوخت نیست و این نوع کارت‌ها صرفاً برای استفاده اضطراری آن کسانی که کارت سوخت خودرو ندارند، در جایگاه‌ها وجود دارد و انتظار می‌رود مردم این موضوع را رعایت کنند تا با سهولت و بدون مشکل سوختگیری انجام شود.

قلی زاده گفت:کارت‌های هوشمند سوخت موجود در جایگاه‌های عرضه سوخت، فقط برای سوختگیری موارد اضطراری در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد:در استان‌های مرزی، تصمیم‌سازان به‌دلایلی نظیر مدیریت توزیع و جلوگیری از انحراف فرآورده، تعداد کارت‌های آزاد جایگاه‌ها را بسیار کم کرده‌اند و همراه داشتن کارت سوخت شخصی در کل کشور خصوصاً این استان‌ها اکیداً توصیه می‌شود.

 قلی زاده گفت: البته مسئولان تصمیم‌سازی که مردم را عادت دادند به‌جای کارت سوخت شخصی از کارت جایگاه استفاده کنند، باید قبلاً پیش‌بینی‌های لازم را انجام می‌دادند و تاکنون نیز بار‌ها اعلام کرده‌ایم که روش‌های سلبی در خصوص طرح‌های توزیع سوخت جوابگو نیست.

رئیس صنف جایگاه داران گفت: جایگاهداران و مردم مواجهه مستقیم دارند و الزام‌های دستوری که بدون اخذ نظر از این بخش خصوصی اجرایی می‌شود، موجب ایجاد نارضایتی و مشکلات متنوع می‌شود.

او گفت: مسئولان باید هرچه سریعتر کارت‌های سوخت جدید و المثنی را به دست مالکان خودرو برسانند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین