|

مشترکانی با مصرف آب پایین‌تر از الگو پاداش می‌گیرند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: مشترکانی که کمتر از الگو و حد مجاز آب مصرف کنند، مشمول پاداش‌ خواهند شد.

مشترکانی با مصرف آب پایین‌تر از الگو پاداش می‌گیرند
کد مطلب : 37788

محسن اردکانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان این‌که الگوی مصرف آب در استان تهران 14 مترمکعب برای هر خانوار در ماه است، گفت: رعایت الگوی مصرف آب برای کمک به تامین آب مورد نیاز استان تهران ضروری است و همه باید این مهم را مدنظر قرار دهند.

اردکانی به تشکیل قرارگاه آب در شرکت آب و فاضلاب استان تهران برای مدیریت بهتر آب اشاره و خاطرنشان کرد: قرارگاه آب دارای سه کمیته تامین، توزیع و مدیریت مصرف آب است.

وی با بیان این‌که کمیته مدیریت مصرف بهینه در زمینه ارائه آموزش‌های لازم به مردم برای درست مصرف کردن فعالیت دارد، افزود: برای تامین بخشی از آب تهران به دنبال منابع با کیفیت هستیم و در همین چارچوب برخی منابع آب زیرزمینی شهرداری‌ها، مراکز نظامی، مراکز دولتی و بخش خصوصی را در حال بررسی و کیفیت‌سنجی هستیم.

اردکانی خاطرنشان ساخت: تکمیل رینگ آبرسانی تهران، ساخت فاز دوم تصفیه‌خانه پنجم آب تهران و ارتقا و بازسازی تصفیه‌خانه‌های پنج‌گانه تهران از مهم‌ترین پروژه‌های افزایش تامین آب تهران است که هم‌اکنون در دست اجراست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران تاکید کرد: به موازات تامین پایدار آب، اقداماتی همچون نوسازی شبکه، افزایش حجم مخازن ذخیره آب، بهینه سازی فشار شبکه و ... نیز در چارچوب مدیریت توزیع آب در استان تهران در حال اجراست.

اردکانی از تلاش برای علاج‌بخشی سد لار خبر داد و خاطرنشان ساخت: شرکت آب منطقه‌ای تهران در این زمینه اقدام‌هایی صورت داده و کارها دنبال می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین