|

بیش از ۹۸ درصد مشترکان برق خانگی اهواز الگوی مصرف را رعایت کردند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: از آغاز اجرای طرح ملی پاداش صرفه‌جویی برق تاکنون بیش از ۹۸.۷ درصد مشترکان خانگی برق در اهواز الگوی مصرف را رعایت کرده‌اند.

بیش از ۹۸ درصد مشترکان برق خانگی اهواز الگوی مصرف را رعایت کردند
کد مطلب : 38915

عبدالحمید عباس شیاری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از زمان آغاز اجرای طرح ملی پاداش صرفه‌جویی در سراسر کشور و اجرای طرح‌های توانیر در بخش خانگی شاهد هستیم که بیش از ۹۸.۷ درصد مشترکان اهوازی الگوی مصرف برق را رعایت کرده‌اند.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده اقدامات موثری در حوزه مشترکان با ارسال پیامک به شهروندان برای ترغیب و تشویق آن‌ها انجام شده که ثمره آن رعایت الگوی مصرف بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: با وجود افزایش دمای هوا تاکنون حجم بسیار بالایی از مشترکان برق اهواز در جدول قرائت در سیکل‌های مختلف از الگوی مصرف برق پیروی کرده‌اند.

شیاری عنوان کرد: در این زمینه هم چنین تعداد ۲۵۹۷ مشترک مشمول پیامک اخطار عبور از سقف تعرفه مصرف شده‌اند و انتظار داریم این افراد نیز به هشدارها در خصوص مدیریت مصرف توجه جدی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تداوم گرمای هوا و به منظور حفظ پایداری شبکه برق و در راستای استمرار خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان و رفاه و آسایش عمومی از همشهریان درخواست داریم تا به همراهی و همکاری با مجموعه صنعت برق جهت کنترل مصرف و رعایت الگو ادامه دهند.

شیاری گفت: تاکنون بیش از ۳۸۰ هزار پیامک مدیریت مصرف و تشریح مشوق‌های وزارت نیرو به مشترکین ارسال شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین