|

اگر کارت سوختتان را نگرفته‌اید بخوانید

عرب عاملی گفت: در حال حاضر تعداد کارت سوخت در لیست انتظار شرکت پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی صفر است به طوری که به تمامی متقاضیان کارت تحویل داده شده است.

اگر کارت سوختتان را نگرفته‌اید بخوانید
کد مطلب : 39055

عرب عاملی مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: با توجه به اینکه تراشه خودرو در خارج از کشور  انحصار دو الی سه شرکت بزرگ است برای همین تحویل کارت سوخت به دست متقاضیان به کندی پیش می‌رفت.

او گفت: در این خصوص قرارداد جدیدی با شرکت های واردکننده قطعات کارت سوخت در سال گذشته  منعقد کرده ایم، اما بدلیل اینکه تمامی قطعات خارجی باید وارد شود، حداکثر چند ماه زمان می برد.

عرب عاملی گفت:در حال حاضر تعداد کارت سوخت در لیست انتظار شرکت پخش‌ و پالایش فرآورده‌های نفتی صفر است به طوری که به تمامی متقاضیان کارت تحویل داده شده است.

مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: در حال حاضر ۸۰۰ هزار کارت سوخت جدید مازاد هم داریم و مشکلی در زمینه تهیه کارت سوخت در کشور نداریم و تا امروز به تمامی در خواست متقاضیان پاسخ داده شده است.

به گفته او، شاید کارت سوخت به دست تعدادی از افراد نرسیده باشد که این موضوع به شرکت های پستی ارتباط دارد و ما از این نظر مشکلی نداریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین