|

به روزرسانی عجیب موتور جست‌وجو گوگل

موتور جست‌وجوی گوگل ازاین‌پس قرار است نتایج ۶ صفحه‌ی مجزا را در قالب یک صفحه‌نمایش دهد. این سیستم پیمایش پیوسته مشابه فید شبکه‌های اجتماعی است.

به روزرسانی عجیب موتور جست‌وجو گوگل
کد مطلب : 35572

موتور جست‌وجوی گوگل در دسکتاپ به‌جای تقسیم کردن نتایج به صفحات مختلف، حداکثر ۶ صفحه‌ی مجزا را در قالب پیمایش پیوسته نمایش می‌دهد. گوگل سال گذشته تغییر مشابهی را در پلتفرم‌های موبایلی اعمال کرده بود. آنچه در موتور جست‌وجوی گوگل دیده می‌شود، فیدی بی‌انتها مثل شبکه‌های اجتماعی نیست.

گوگل می‌گوید تغییر جدید موتور جست‌وجو در ابتدا برای جست‌وجوهای انگلیسی در ایالات متحده اعمال می‌شود. احتمالاً در آینده‌ای نه‌چندان دور زبان‌ها و بازارهای اضافه‌ای تحت پشتیبانی این تغییر قرار خواهند گرفت.

تغییر اعمال‌شده در موتور جست‌وجوی گوگل تا حد زیادی ما را یاد طراحی فید شبکه‌های اجتماعی می‌اندازد. اکثر شبکه‌های اجتماعی با اتکا بر الگوریتم نرم‌افزاری، فیدی بی‌انتها دارند که همواره پست‌های جدیدی برای کاربر نمایش می‌دهد.

اضافه شدن پیمایش پیوسته به گوگل، جست‌وجو را سریع‌تر می‌کند. گوگل پیش‌تر گفته «اکثر کسانی که به‌دنبال اطلاعات اضافی هستند» به‌طور معمول چهار صفحه از نتایج جست‌وجو را مطالعه می‌کنند. با تغییرات جدید، نتایج ۶ صفحه در یک صفحه نشان داده می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین