|

وزیر ارتباطات: گیمرها برای رفع مشکل سرعت دانلود بازی‌ها از «رادار بازی» استفاده کنند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره راه‌اندازی سایت و اپلیکیشنی به نام «راداربازی»، از گیمرها خواست برای رفع مشکل سرعت پایین دانلود بازی‌ها و آپدیت آنها و نیز کسب تجربه‌ای دلچسب در بازی آنلاین به این سایت مراجعه کنند.

وزیر ارتباطات: گیمرها برای رفع مشکل سرعت دانلود بازی‌ها از «رادار بازی» استفاده کنند
کد مطلب : 36278

عیسی زارع‌پور در کانال شخصی خود در پیام‌رسان «بله» نوشت: یکی از مشکلاتی که گیمرهای کشورمان همواره با آن روبرو بودند مشکل سرعت پایین دانلود بازیها و آپدیت آنها به همراه پینگ یا زمان تاخیر بالای بازی آنلاین بوده که باعث اختلال و تجربه کاربری نامناسب آنها در ایران میشد.

وی افزود:‌ همانطور که وعده داده بودم برای رفع این مشکل، با همکاری بخش خصوصی، بنیاد ملی بازیهای رایانه ای و شرکت ارتباطات زیرساخت، سایت و اپلیکیشنی بنام «رادار بازی» راه اندازی شد.

وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات تصریح کرد: استفاده از این سایت و اپلیکیشن آن، ضمن افزایش قابل توجه سرعت دانلود بازیها و آپدیت آنها، باعث کاهش چشمگیر پینگ بازیها خواهد شد که در نتیجه تجربه ای دلچسب در بازی آنلاین برای کاربران رقم خواهد خورد.

وی افزود: این اتفاق از طریق انتقال CDN های این بازیها به داخل کشور و کوتاه کردن مسیر دسترسی کاربران داخلی به سرورهای بازی و طراحی ابزارهای خاص توسط متخصصان جوان کشور صورت گرفت که همین جا از تلاش همه دست اندرکاران این امر تشکر میکنم.

زارع پور تصریح کرد:‌ گیمرهای عزیز می توانند از طریق مراجعه به آدرس radar.game این حس خوب را تجربه کنند و تجربه خود را در قالب کامنت با من نیز در میان بگذارند.

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین